וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקסיז ביטלו הופעתם בישראל

עינב שיף

6.6.2010 / 10:09

ארבעה ימים לפני שהיו אמורים להופיע לראשונה בישראל, הודיעה הלהקה על ביטול המופע שתוכנן להתקיים בפסטיבל פיק.ניק. הנהלת הלהקה: "האירועים לא בשליטתנו"

מכה גדולה להופעות הבינלאומיות בישראל: להקת הפיקסיז, מהלהקות הגדולות בתולדות הרוק, ביטלה את הופעתה בישראל. מפיק המופע בישראל, שוקי וייס, הודיע היום (ראשון) כי הלהקה לא תגיע להופעתה שתוכננה ליום רביעי הקרוב, ככל הנראה בשל אירועי המשט לעזה.

"בצער רב אנו מודיעים היום על החלטת הפיקסיז לבטל הופעתם בישראל ב-9 ביוני. ההודעה התקבלה אתמול בשעות המאוחרות של הלילה", כך נפתחה הודעת הנהלת הלהקה. "ההחלטה לא התקבלה בקלות, וברור לנו שהמעריצים הישראלים חיכו לביקור הלהקה בארץ זמן רב מדי.

"אנו מבקשים להעביר את התנצלותנו העמוקה למעריצים, אך אירועים שמעבר לשליטתנו פעלו נגדנו", הוסיפה הלהקה. "אנו יכולים רק לקוות לימים טובים יותר, בהם נוכל סוף סוף להציג את הופעת הפיקסיז המיוחלת בישראל". טרם ידוע מה יעלה בגורלה של הופעתם של האדיטורז בישראל, אולם נראה שהפסטיבל בגני התערוכה לא יתקיים וכי הפקת המופע תנסה לקיים את ההופעה באתר אחר.

מהפקת המופע נמסר כי רוכשי הכרטיסים יוכלו לקבל כספם בחזרה במשרד הכרטיסים של הקסטל ובנקודות הרכישה החל ממחר בשעה 9 בבוקר.

גל ביטולים

ביטול הופעתה של הפיקסיז מצטרף לגל ביטולי ההופעות מחו"ל שעובר על ישראל באחרונה. ראשון היה אלביס קוסטלו, שביטל שתי הופעות בקיסריה שתוכננו לסוף החודש תוך הצהרה פוליטית בוטה בה אמר כי אינו יכול להופיע בישראל באקלים הפוליטי הנוכחי.

לאחר אירועי המשט לעזה ביטלו גם הקלקסונז וגורילז סאונד סיסטם את הופעתן בישראל, כ-36 שעות לפני שהיו אמורים לעלות במת פסטיבל פיק.ניק לערב עם להקת פלסיבו, שהופיעה בהצלחה בסופו של דבר. גורמים בתעשיית המוזיקה התריעו כבר אחרי תקרית קוסטלו על הנזק הצפוי לשוק ההופעות המקומי, אולם נראה שהמשט לעזה והביטולים הנלווים לו מצביעים על גל רחב יותר, כשהופעות רבות נוספות שתוכננו לקיץ נמצאות בסכנת ביטול.

  • עוד באותו נושא:
  • הפיקסיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully