וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 8 יקדיש סופ"ש לחודש הגאווה

אייל דץ

6.6.2010 / 16:03

הערוץ יציג בסופ"ש הקרוב סרטים שיעסקו בנושאים כמו ה"יציאה מהארון", הומופוביה, שינוי מין ועוד. בין הסרטים שישודרו: "קולנוע גאה להציג", "אדום בלי כחול", "סקס חיובי", ו-"סטפן בראון"

ערוץ 8 יקדיש את סוף השבוע הקרוב לחודש הגאווה ולקהילה ההומו לסבית, ויציג סרטים שיעסקו בנושאים כמו ה"יציאה מהארון", הומופוביה, שינוי מין ועוד. השידורים יחלו ביום שישי בשעה 22:00, אחרי קיומו של מצעד הגאווה הישראלי השנתי, וימשכו על פני כל סוף השבוע. בין הסרטים והתכניות שישודרו במהלך סוף השבוע ניתן יהיה למצוא את הסרטים: "קולנוע גאה להציג", "אדום בלי כחול", "סקס חיובי", "סטפן בראון", "המבריא", "ירושלים גאה להציג", "שינויי מין באיראן" ועוד.

הסרט הראשון שישודר ביום שישי, 11 ביוני החל מהשעה 22:00, הוא הסרט "קולנוע גאה להציג". הסרט מגולל את הדרך הארוכה שעבר הקולנוע ההומו לסבי - היוצרים והקהל עד להשגת מעמד של ז'אנר קולנועי מבוסס. הסרט מלווה בראיונות עם אמנים ויוצרים ביניהם: סטיבן פרירס, גאס ואן סאנט, טילדה סווינטון, סטיבן פריי, ורבים אחרים הנוגעים בהיסטוריה של הקולנוע הורוד מאז שנות ה-70.

יום למחרת ישודר הסרט "ירושלים גאה להציג". העוקב אחר המאבק לקיום מצעד הגאווה בירושלים, באמצעות סיפוריהן של דמויות שונות. סרטים נוספים שישודרו באותו היום הם הסרט "המבריא", המספר על משפחתו של הבמאי איל גולדברג, בן למשפחת מייסדים במטולה שהדימוי האידיאלי שלה נסדק עם הופעת רמזים על "החיים אחרים", שמנהל אייל, הרחק מההוויה במטולה.

סרט נוסף שישודר באותו יום הוא "סטפן בראון", המתאר כיצד אליעזר ראט המשיך בחייו לאחר שאהובו וחברו לחיים במשך 39 שנים, הפרוון סטפן בראון, נפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully