וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "שרק 4" שומר על הפסגה

עינב שיף

6.6.2010 / 18:53

הענק הירוק ממשיך לשבוע שלישי ברציפות במקום הראשון, במה שמסתמן כקיץ שחון למדי בגזרת שוברי הקופות בארצות הברית. "Get Him To The Greek" של ראסל ברנד במקום השני

"שרק 4" נמצא גם השבוע במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית, באחד מסופי השבוע הלא המרשימים של העת האחרונה. הסרט האחרון בסדרת המותג המצליחה גרף בסוף השבוע 25.3 מיליון דולר, שהספיקו לו למקום הראשון למרות ירידה של 41% בהכנסותיו.

הפתעת השבוע נרשמת במקום השני, כשראסל ברנד, הכוכב הבריטי, הצליח להרשים את האמריקאים עם "Get Him To The Greek" בכיכובו. הסרט הכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו 17.4 מיליון דולר, לא סכום גדול במיוחד, אבל כזה שהספיק לעקוף את "קילרים" בכיכובם של אשטון קוטצ'ר וקתריין הייגל, שהניב 16.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

הבאים בתור בטבלת שוברי הקופות הן שתיים מהאכזביות הקופתיות של התקופה, "הנסיך הפרסי - חולות הזמן" (13.9 מיליון דולר בלבד בסופ"ש) ו"סקס והעיר הגדולה 2" (12.65 מיליון דולר בסופ"ש) שכעת ניתן בהחלט להכתיר אותן כהתרסקות בקופות.

את החמישיה השנייה של הטבלה פותח "Marmaduke" העיבוד הקולנועי לקומיקס של בראד אנדרסון בכיכוב קולותיהם של אואן ווילסון, פרגי וקיפר סאתרלנד. הסרט הניב 11.3 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

אחריו נמצא "איירון מן 2", שנמצא בדרך לקו 300 מיליון הדולר עם 7.78 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, החמישי להקרנתו בארצות הברית. מיד לאחר מכן מגיע תורו של סרט האימה "Splice" שהכניס 7.45 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

את הטבלה סוגרים "רובין הוד", שלא הצליח לחצות את קו מאה מיליון הדולר ב-4 השבועות הראשונים להקרנתו (5.13 מיליון דולר בסוף השבוע וסה"כ 94 מיליון דולר בארה"ב), אך מסביב לעולם ממשיך להצליח מאד. הסרט האחרון בעשירייה הוא "לג'ולייט" הרומנטי עם 2.95 מיליון דולר בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully