וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני תומך של ישראל"

7.6.2010 / 0:04

הקולנוען זוכה האוסקר רוג'ר קורמן הגיע הערב לסינמטק תל אביב לרגל פסטיבל הסטודנטים הבינלאומי, וניצל את ההזדמנות כדי להביע את תמיכתו בישראל ולפסול על הסף חרמות נגדה

אלביס קוסטלו, הקלקסונז והפיקסיז בחרו לוותר על הביקור בישראל בתגובה למצב הפוליטי, אבל הקולנוען רוג'ר קורמן גאה להגיע לכאן. הבמאי והמפיק זוכה האוסקר נחת בישראל שלשום (שישי) לרגל פסטיבל הסטודנטים הבינלאומי. היום הוא השתתף במפגש עם הקהל בסינמטק תל אביב, וניצל את המעמד כדי להכריז על תמיכתו בישראל.

במהלך המפגש נשאל קורמן מדוע בחר להגיע לישראל למרות האירועים האחרונים. "שאלת הביטול בכלל לא עמדה על הפרק", ענה קורמן ונענה במחיאות כפיים סוערות. "אני תומך בישראל. נכון, בדיוק כמו ארצות הברית, גם היא עושה טעויות לפעמים, אבל הייתי ונשארתי תומך שלה".

קורמן, שקיבל השנה אוסקר למפעל חיים, החל את דרכו בשנות החמישים, ומאז ועד היום הוא מתמחה בסרטים סוג ב' ופועל בשולי האולפנים הגדולים. קורמן הפיק מאות סרטים וביים בעצמו עשרות יצירות קולנועיות, אבל הוא ידוע בעיקר כמי שנתן את ההזדמנות הראשונה לכמה מהבמאים והשחקנים המצליחים בתעשיית הקולנוע האמריקאית. בין השאר, אחראי קורמן לפריצתם של ג'יימס קמרון, פרנסיס פורד קופולה, מרטין סקורסזי, ג'ק ניקולסון, רוברט דה נירו, דניס הופר ועוד רבים וטובים. מחר (שני) יקיים קורמן בסינמטק סדנת אמן מיוחדת בהשתתפות סטודנטים, מעריצים ועכברי קולנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully