וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הסרטים של MTV: הלילה של "ירח חדש"

עינב שיף

7.6.2010 / 7:09

הסרט השני מבית "דמדומים" זכה ב-5 פרסים בטקס שנערך הלילה בארצות הברית, שכלל גם ריקוד מושחת של טום קרוז וג'ניפר לופז וכן מעין התמזמזות של סנדרה בולוק וסקרלט ג'והנסון

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"דמדומים 2: ירח חדש" הוא הזוכה הגדול של טקס פרסי הסרטים של MTV שנערך הלילה (ראשון) בלוס אנג'לס. הסרט השני מבית מותג "דמדומים" זכה ב-5 בפרסים, ביניהם הסרט הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר (קריסטן סטיוארט), הנשיקה הטובה ביותר (סטיוארט ופטינסון) וכן פרס השחקן הטוב ביותר ופרס הסופרסטאר הבינלאומי לרוברט פטינסון. כעת, סביר להניח שגם בשנה הבאה סטיוארט ופטינסון ישלטו בטקס, הפעם עם החלק השלישי בסדרה שעתיד לעלות לאקרנים ב-30 ביוני.

רוברט פטינסון עם פרסי הסרטים של MTV. GettyImages
הסופרסטאר הבינלאומי. רוברט פטינסון, הלילה בטקס פרסי MTV/GettyImages

שאר הזוכים בטקס, שאיבד לא מעט מתהילתו בשנים האחרונות יחד עם רשת MTV היו טום פלטון מ"הארי פוטר ונסיך חצי הדם" על היותו הנבל המושלם, זאק זאק גאליפיאנאקיס מ"בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" זכה בפרס ההופעה הקומית ואילו עמיתו לסרט, קן ג'יאונג, זכה בפרס הרגע הביזארי של השנה בקולנוע. ביונסה הצליחה לצאת עם פרס גם מהטקס הזה, על סצנת הקרב מסרטה "Obsessed". אנה קנדריק זכתה בפרס "פריצת השנה" על תפקידה ב"תלוי באוויר".

טום קרוז עם ג'ניפר לופז בטקס פרסי הסרטים של MTV. GettyImages
הריקוד המושחת של קרוז ולופז/GettyImages

בין הפרסים גם התנהל טקס משעשע בו טום קרוז נכנס בחזרה לתפקידו מ"רעם טרופי" לצורך ריקוד מוזר למדי עם ג'ניפר לופז. גם כריסטינה אגילרה העניקה הופעה משלה ורגע השיא היה הנאום של סנדרה בולוק, שזכתה בפרס למפעל חיים. השחקנית זוכת האוסקר פתחה את נאומה במענה לצהובונים שירדו לחייה מאז פרשת פרידתה מבעלה. "ראשית, אני לא מתה", אמרה בולוק. "אחרי שסיימנו עם זה, אפשר לחזור לנורמליות?" ואגב נורמליות - התנשקה עם סקרלט ג'והנסון.

סנדרה בולוק עם סקרלט ג'והנסון בטקס פרסי הסרטים של MTV. GettyImages
"אפשר לחזור לנורמליות? סנדרה בולוק עם ג'והנסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully