וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לנסות לשכנע את אריק איינשטיין לחזור להופיע?

אייל דץ

9.6.2010 / 10:30

עתליה דן, בת 20 מכפר סבא, החליטה להקים אתר אינטרנט בשם "אריק אולי תופיע?", שאליו יעלו גולשים סרטוני וידיאו שבהם ינסו לשכנע את סרבן ההופעות הוותיק לחזור סוף סוף לבמה

קמפיין חדש מנסה להחזיר את הזמר וסרבן ההופעות אריק איינשטיין למקום שעליו הוא מסרב לדרוך ב-30 השנים האחרונות - הבמה. מאחורי היוזמה - העונה לשם "אריק אולי תופיע?" וכוללת אתר אינטרנט, פוסטרים וחולצות - עומדת עתליה דן, בת 20 מכפר סבא ומעריצה של אינשטיין, שהחליטה שהיא עושה הכול כדי לזכות לראות את הזמר האהוב עליה בלייב.

במוקד הקמפיין עומד אתר אינטרנט, ariktofia.com, שאליו מוזמנים הגולשים לעלות סרטוני ויידאו שבו הם מבקשים מאיינשטיין לחזור לבמה. עד לכתיבת שורות אלו ישנם מעל 50 סרטונים באתר. בנוסף, נתלו כרזות באזורים שונים בארץ עם הכתובת "אריק אולי תופיע?" וכן הופצו חולצות עם אותו סלוגן.

באתר גם מופיע מכתב מרגש שדן כתבה ומופנה לזמר: "אומרים שאין שום סיכוי, שאתה כבר לא יוצא מהבית, שאין מצב שאתה תעשה את זה, שלא ניתן לשכנע אותך. אני אומרת שחייבים לנסות, לכן החלטתי לאסוף לך הודעות. אם גם אתם רוצים לראות את אריק איינשטיין על במה, תקליטו לו הודעת שיכנוע. תספרו לו שאנחנו אוהבים אותו, שיש לו הרבה סיבות לצאת, אולי להופעה אחת? אני מבטיחה לעשות כל מה שאני יכולה, בכדי שאריק יראה את זה :)"

"אני מודה שיש בזה משהו אנוכי", אומרת דן לוואלה! תרבות. "אנחנו כאילו מנכסים את אריק לטובת הכלל ואומרים לו: 'אנחנו רוצים לראות אותך, בוא תופיע'. העניין הוא שאני באמת חושבת שיוזמה כזאת יכולה לפתוח אצלו משהו בלב ואולי אם הוא יראה את כל האהבה הזו וכל הבקשות הוא כן יחזור להופיע".

אריק איינשטיין ביקש לא להגיב לכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully