וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחה בארנונה למוסדות התרבות בירושלים

עינב שיף

8.6.2010 / 11:01

העירייה החליטה להעניק הנחה בגובה 50% מהארנונה של מוסדות התרבות בעיר וכן על פריסת חובות עבר למוסדות בעלי חוב. ראש העירייה ברקת: "זהו מהלך נוסף ליצירת רוח תקווה בעיר"

עיריית ירושלים החליטה על מתן הקצבה למוסדות תרבות בעיר בגובה 50% מעלות הארנונה. ההחלטה תקפה למוסדות תרבות המתוקצבים על ידי העירייה והמדינה, ופעילותם מתבצעת במבנה מוסדר. לדברי העירייה, מדובר בחלק ממאמציו של ראש העירייה "לשנות את אופי פעילות התרבות בעיר". את ההקצבה מממנות מנהל התרבות הארצי, הקרן לירושלים והעירייה, בעלות כוללת של כ-2 מיליון שקלים.

החלטה נוספת של העירייה בנוגע למוסדות התרבות היא עריכת הסדרי פריסת תשלומים למוסדות עם חובות עבר. הפריסה תיערך לחמש שנים ותכלול הנחה, "על מנת להקל על מוסדות התרבות ולקדם את פיתוח תשתיות התרבות בעיר", כפי שמסבירים בעיריית ירושלים. "מטרת העירייה, בטווח הארוך הינה להגיע למצב בו מוסד תרבותי לא ישלם יותר משליש מחיוב הארנונה, ובכך להתאים את מצבם של מוסדות התרבות בעיר לפטור הניתן בחוק למוזיאונים".

"זהו מהלך נוסף מתוך שורת מהלכים, אשר מטרתם ליצור רוח של תקווה לפריחה מחודשת של התרבות והאומנות בירושלים", מסר ראש העירייה ברקת, "פריחה שאת ניצניה ניתן לראות כבר בחודשים החולפים ובמספר הרב של אירועי התרבות, הפסטיבלים, ההופעות והמסיבות אשר צפויים להתרחש בירושלים בקיץ הקרוב''

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully