וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בסוזן דלל - פסטיבל "מחולוהט" בדרך

תום גולדהנד

8.6.2010 / 15:29

84 מופעים, מתוכם 19 יצירות בבכורה יעלו במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שייפתח ב-1 ביולי במרכז סוזן דלל בתל אביב

קיץ חם של מחול צפוי במרכז בסוזן דלל בתל אביב. במסגרת פסטיבל "מחולוהט" בסוזן דלל בתל אביב יועלו לא פחות מ-84 מופעים, מתוכם 19 יצירות בכורה של כוריאוגרפים ישראלים ובינלאומים. מיטב היוצרים הישראלים וכוריאוגרפים מחו"ל.

היצירות בפסטיבל "מחולוהט" מרכזים את עבודותיהם של מרבית הלהקות ויוצרי המחול הישראלים ומייצגים את כל גווני הקשת בעולם המחול בארץ, ממחול עכשווי דרך מחול מזרחי, פלמנקו ועד מחול ניסיוני.

אירועי "מחולוהט" לשנת 2010 ייפתחו ב-1 ביולי ויסתיימו לאחר חודשיים ב-31 באוגוסט. המופעים יתפרסו בכל אולמות מרכז סוזן דלל: האולם המרכזי, אולם ירון ירושלמי, אולם ענבל ואפילו ברחבת המרכז שם יוצג המופע "לידת הפניקס" של להקת ורטיגו.

לצד היוצרים הישראלים יעלו ויבואו גם יוצרים רבים מחו"ל. בלט בית האופרה מפריז חוזר לביקור עם "אפקט הכוריאוגרפיה 2", יצירות מאת ניקולאס פול, חוזה מרטינז וברונו בושא. התיאטרון השחור מפראג יציג את תוכניתו החדשה "אפריקנייה". בפסטיבל "מחולוהט" יתקיימו גם אירועי "מדרידאנסה" – מחול ספרדי בהשתתפות אמני מחול הפועלים כיום במדריד ומייצגים את אמנות הפלמנקו הספרדי ואמנות המחול העכשווית.

בין היוצרים הישראלים שיעלו הופעות בכורה בפסטיבל אפשר למצוא את רנה שינפלד, ענת גנץ, רייצ'ל ארדוס, ענת גרגוריו, להקת קמע, עידן שרעבי ויוצרים רבים נוספים. בנוסף למופעי הבכורה יוצגו במהלך הפסטיבל רוב מופעי המחול שהועלו במהלך השנתיים האחרונות על ידי יוצרים עצמאים ולהקות המחול בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מחולוהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully