וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו הופעות של דנה אינטרנשיונל בספרד

עינב שיף

9.6.2010 / 13:09

הנידוי התרבותי של ישראל נמשך: הופעותיה של הזמרת במצעד הגאווה במדריד בוטלו בלחץ של ארגונים פרו-פלסטיניים. מנהלה האישי: "זו אכזבה, זה מעליב וזו הפתעה גדולה"

הופעותיה של הזמרת דנה אינטרנשיונל בספרד בוטלו בשל לחץ של ארגונים פרו-פלסטיניים. הזמרת היתה אמורה לפתוח את מצעד הגאווה במדריד, אחד המצעדים הגדולים בעולם, ולמחרת להופיע פעם נוספת. בנוסף, בוטלה גם הופעה של הזמרת באנטליה.

"זו אכזבה, זה מעליב וזו הפתעה גדולה", אמר לוואלה! תרבות מנהלה האישי הוותיק, שי כרם. "דנה הופיעה ב-12 השנים האחרונות הרבה מאד בחו"ל ועוד לא נתקלנו בכזה דבר. היה מקרה אחד בשוודיה שהיו איומים של פרו-פלסטיניים והצמידו שלה שמירה והיא הופיעה כמו שצריך".

"בגדול, לצד היותה של דנה הזמרת הכי מצליחה ומוכרת בחו"ל, היא גם הזמרת היחידה שמזוהה עם הישראליות שלה, למרות שזה לא משהו שעוזר", הוסיף כרם. "היא לא באה כזמרת ישראלית, אלא כלוחמת זכויות חופש וגיי אייקון, אבל היא גם מרגישה צורך להיות מסבירה. היא תמיד אומרת שזו הארץ שלה וזה הקהל שנתן לה הזדמנות להגיע לאן שהיא הגיעה. במקום שבו אביב גפן בולע את הפיתיון ונותן להם מה שהם רוצים לשמוע, דנה תמיד אומרת שאם היא יכולה להיות זמרת מצליחה בישראל, סימן שכנראה מדובר במדינה נאורה וליברלית ושהיא לא חושבת שבמדינה אחרת באיזור שלנו זמרת כמוה היתה יכולה להצליח".

מאיר קוטלר, מנהלו של אביב גפן מסר בתגובה: "אביב גפן מתוכנן להופיע באירופה, ובין השאר בפסטיבל רוקוויב ביוון עם הבלאק אייד פיז ומאסיב אטטאק כמתוכנן. אנו מאחלים לדנה המון בהצלחה"


"דנה תמשיך להגן על מה שהיא מאמינה בו והיא מאמינה בללכת עם האמת שלה", אמר כרם. "הערב היא אפילו תופיע ב'כוכב נולד' עם חולצה צה"ל ומחר היא תתראיין לטלוויזיה ההולנדית עם חולצת צה"ל כי היא מאמינה שזהו נושא שהוא מחוץ לוויכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully