וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: למרות הכל, האדיטורז בישראל

עינב שיף

9.6.2010 / 13:41

הלהקה הבריטית נחתה אמש בישראל ותופיע במועדון הבארבי בתל אביב. הפקת המופע מבקשת שלא להגיע למקום עם כרטיסים למופע של הפיקסיז

לאחר הביטול המצער של הפיקסיז בישראל, עשה המפיק שוקי וייס מאמצים רבים לקיום המופע של האדיטורז שהיו אמורים לחמם את את הפיקסיז בפסטיבל פיק.ניק, באתר חלופי. לאחר דיונים עם ההפקה בחו"ל, הוסכם שהלהקה תגיע להופעה בתאריך המתוכנן במועדון הבארבי בתל אביב וההופעה תתקיים הערב (רביעי) כשפתיחת הדלתות תהיה בשעה 21:00. את המופע הפותח תעניק להקת קרוסלה, שגם היתה אמורה להופיע בפסטיבל.

בהפקת המופע ביקשו להדגיש שאין להגיע לבארבי עם כרטיסים של פסטיבל פיק.ניק שיועדו להופעה של הפיקסיז. מחזיקי כרטיסים המעוניינים להגיע להופעה של האדיטורז צריכים להתקשר למשרד הכרטיסים "הקסטל" בתל אביב ולבקש להסב את כרטיסם למופע של האדיטורז. לאחר מכן יזוכו רוכשי הכרטיסים במחיר הכרטיס המלא של הפיקסיז ויחויבו מחדש במחיר הכרטיס להופעה של האדיטורז. כמו כן, ניתן לרכוש כרטיסים למופע באתר מועדון הבארבי והערב בקופות המועדון, עד גמר המלאי.

הלהקה עצמה נחתה בישראל אמש והספיקה לצאת לסיור קצר בתל אביב, שם היא מתאכסנת. לאחר ההופעה היא תעזוב ליעד הבא שלה, צרפת, שם תופיע בסטאד דה פראנס עם להקת מיוז. בהפקת המופע בישראל רואים חשיבות רבה להצלחתו, לאחר תחושת האכזבה הקשה מביטולה של הפיקסיז. "ההופעה הזו צריכה להיות ההוכחה שאפשר לקיים תרבות בישראל", אמר לוואלה! תרבות גורם בהפקת המופע.

  • עוד באותו נושא:
  • האדיטורז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully