וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אייל דץ

10.6.2010 / 7:30

פרדי קרוגר חוזר, ג'ניפר לופז מקבלת הזרעה ולי שונסין רוקד כל הדרך לתהילה. אלו הסרטים שמחכים לכם הערב על המסך הגדול

סיוט ברחוב אלם

לא, זהו לא חלום בלהות. היום מגיע לבתי הקולנוע בארץ סרט נוסף בסדרת סרטי האימה המפורסמת, "סיוט ברחוב אלם". מדובר בעיבוד מחודש לסרט הראשון בסדרה והוא מספר בהרחבה כיצד נהפך פרדי קרוגר לרוצח המפורסם. הסרט חוזר אחורה, לרדיפתו של פרדי קרוגר על ידי הורים שהאשימו אותו כי אנס ורצח את ילדיהם, נשרף בעודו בחיים והחלטתו לחזור לנקום.

הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית בסוף השבוע שעבר ונחל הצלחה מסחררת בקופות עד כה. המבקרים לעומת זאת התלהבו פחות וקטלו אותו זה אחר זה.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס - 13, מטאקריטיק - 35

במאי: סמואל באייר. שחקנים: ג'קי ארל היילי, קלנסי בראון, רוני מארה, קייל גאלנר. (95 דקות)

תוכנית גיבוי

לזואי (ג'ניפר לופז) נמאס מהגברים הלוזרים הסובבים את חייה ומהעובדה שהנסיך על הסוס הלבן לא מגיע. לופז נחושה להפוך לאמא ומחליטה לעשות זאת בעצמה בעזרת תרומה מבנק הזרע. העניינים מתחילים להשתבש כאשר במקביל לכניסתה להיריון היא פוגשת את סטאן (אלכס אולאפלין) המסתמן כגבר שהיא חיפשה כל חייה.

בסופו של דבר "תוכנית גיבוי" היא קומדיה רומנטית טיפוסית שהמבקרים חלוקים לגביה. ב"ניו יורק טיימס" טענו שמדובר "בסרט תפל ולא טוב". ב"הוליווד ריפורטר" לעומת זאת נתנו לסרט ביקורת חיובית וטענו שמדובר ב"הופעה מנצחת של ג'ניפר לופז".

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס - 21, מטאקריטיק - 34.

במאי: אלן פול. שחקנים: ג'ניפר לופז, אלכס אולופלין. (106 דקות)

הרקדן האחרון של מאו

סיפורו האמיתי ומעורר ההשראה של לי שונסין, רקדן הבלט שצמח באקדמיית הריקוד היוקרתית של בייג'ין תחת השלטון הקומוניסטי הדיקטטורי של מאו בסין. "הרקדן האחרון של מאו" מתבסס על ספרו האוטוביוגרפי של לי ומספר את סיפורו מילדות לבגרות.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס - 80.

במאי: ברוס ברספורד, שחקנים: ברוס גרינווד, ג'ואן צ'ן, קייל מקלאכלן, צ'י קאו. (117 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully