וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן האדיטורז: "אזרחי ישראל הם לא הממשלה שלה"

עינב שיף

10.6.2010 / 11:56

טום סמית' הקדיש פוסט מיוחד בפורום הרשמי של הלהקה כדי להסביר את החלטתה להופיע בישראל: "הדבר הקל היה לוותר, אבל זו היתה אחת ההופעות הזכורות ביותר בקריירה שלנו"

מספר שעות לאחר הופעת האדיטורז בתל אביב, מצא לנכון סולן ההרכב טום סמית' להתייחס להחלטה להופיע בישראל, למרות ביטול הפיקסיז. "כשהפיקסיז ביטלו את המופע המרכזי שלהם בפסטיבל פיק.ניק, שוחחנו ארוכות על האם זה 'הדבר הנכון' עבורנו לנסוע או לא, כפי שתכננו לעשות בתחילה כשקיבלנו את ההצעה לפני חודשים", כתב סמית' בפורום הרשמי של הלהקה.
"העובדה הפשוטה היא שאנחנו לא מאמינים שהופעה במדינה מסוימת היא תמיכה בממשלה שלה. לדוגמה, משמעות ההופעות שלנו בארצות הברית בזמן ממשל בוש לא היו שנוח לנו עם הפלישה לעיראק".

"כרגע, אין מאמץ עולמי מרוכז לשינוי המצב בין הישראלים והפלסטינים, כפי שהיה בתקשורת, אצל כוכבי ספורט ובקרב מוזיקאים כפי שהיה במשטר האפרטהייד בדרום אפריקה. ברור, בהתחשב באירועים האחרונים ובאיך שכל המזרח התיכון נראה דרך התקשורת המערבית, הדבר הקל ביותר לעשות עבורנו הוא לבטל, לשכוח מזה ולחכות עד שישראל תהיה מחוץ לחדשות שוב".

"אנחנו חיים בזמנים מורכבים, דברים נוראיים קורים מסביב לעולם, אבל אזרחי המדינה הם לא הממשלה שלה", כתב סמית'. "הלילה ניגנו את אחת ההופעות הזכורות ביותר בקריירה שלנו. 1,004 אנשים שרו עם כל הלב, 1,004 אנשים שקיוו לשלום ונחושים היכן שהצרות יהיו, להיות על מפתן הדלת או בצד אחר של העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully