וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסטיבל לסרטי סטודנטים ננעל: "סיור מודרך" הוא הזוכה

אייל דץ

12.6.2010 / 22:32

הבמאי והמפיק רוג'ר קורמן קיבל אות הוקרה על תרומתו לעולם הקולנוע. סרטו של בנימין פרידנברג זכה בפרס הסרט הטוב ביותר

הפסטיבל הבינלאומי ה-13 לסרטי סטודנטים נסגר הערב (שבת) בסינמטק תל אביב בנוכחות למעלה ממאה סטודנטים מארבעים מדינות, ועשרות יוצרים ואנשי קולנוע מובילים בתעשיית הקולנוע העולמית. במסגרת הפסטיבל, קיבל הבמאי והמפיק רוג'ר קורמן, אות הוקרה על תרומתו לעולם הקולנוע. ליה ואן-ליר, ממייסדות תרבות הקולנוע בישראל, קיבלה אות הוקרה על תרומתה המיוחדת לתרבות הקולנוע בישראל.

בנוסף, הוכרזו הערב הזוכים בתחרויות שהתקיימו בפסטיבל. במסגרת התחרות הבינלאומית, זכה בפרס הסרט הטוב ביותר "סיור מודרך", סרטו של בנימין פרידנברג מבית הספר לקולנוע סם שפיגל. בפרס הבמאי המבטיח זכה הסרט "תודה, בסדר" של הבמאי הסלובקי מתיאס פריקלר מהאקדמיה לאמנות הבמה של ברטיסלבה.

במסגרת התחרות הישראלית בפסטיבל זכו הסרטים "רגילה", סרטו של אסף סבן מהמכללה האקדמית בית ברל, ו"תזכור את זה", בבימויה של עילית זקצר מהחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב.

פרס הצלם המבטיח הוענק לצלם עדי רייס עבור הסרט "חוטא", בבימויו של מני פיליפ מבית הספר מנשר לאמנות. בפרס התסריט זכה עמרי שנהר מאוניברסיטת תל אביב, עבור הסרט העלילתי "כבוד אחרון".

פרס היוצר המקורי הוענק לרוני קידר ממכללת בית ברל על הסרט "זנב". פרס חביב הקהל הוענק לסרט "71 מטר מרובע", של אלירן מלכא מבית ספר מעלה. ציון לשבח הוענק ל"חלומות של טבריינים", סרטן הדוקומנטרי של מיכל קרסו ודנה מנור כהן מהמחלקה לאמנויות המסך בבצלאל. שני ציונים לשבח נוספים הוענקו לסרטים "אווה - שם זמני" של דור פדלון מאוניברסיטת תל אביב ו"חנייה בדם" של מני יעיש ממנשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully