וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קת'רין זיטה ג'ונס וגרהאם נאש צורפו למסדר האבירות הבריטי

אייל דץ

13.6.2010 / 8:51

השחקנית והמוזיקאי צורפו למסדר המפורסם של הממלכה, ברשימה המסורתית שפורסמה לכבוד יום הולדתה של המלכה אליזבת. גם ג'ון קייל מהוולווט אנדרגראונד ברשימה

כוכבת הקולנוע הבריטית, קתרין זיטה ג'ונס והמוזיקאים ג'ון קייל וגרהאם נאש צורפו אמש (שבת) למסדר האבירות של מלכת בריטניה. רשימת המצטרפים למסדר מתפרסמת אחת לשנה, ביום הולדתה של המלכה, בשבת השנייה של חודש יוני. "אני נרגשת לחלוטין מהכבוד שאליו זכיתי", אמרה אמש זיטה ג'ונס, שזכתה להצטרך כ-CBE, מדרגות האבירות הבכירות בהיררכיה הממלכתית. "כאזרחית בריטית אני מרגישה גאה מאוד. אמי ואבי על הגג מרוב שמחה ואושר".

לעומת זיטה-ג'ונס, נאש וקייל זכו להצטרף למסדר כ-OBE, דרגה מתחת לזו של זיטה ג'ונס. נאש, כיום אזרח אמריקאי, הגיב לבשורה בהתרגשות ואמר ל- BBC: כל מה שלמדתי על איך להיות אדם הגון למדתי באנגליה ואני גאה לזכות בכבוד מהמדינה שבה נולדתי".

המצטרף השלישי הוא קייל, מהמוזיקאים החשובים בתולדות הרוקנרול. קייל בן ה-68, יליד וולש, היה חבר בלהקת הוולווט אנדרגראונד יחד עם לו ריד ויצירתו בלהקה והן בקריירת הסולו הארוכה שלו נחשבת לאבן דרך בתולדות האינדי והאוונגארד. בנוסף, קייל הפיק מוזיקלית אלבומים חשובים בתולדות ה-Pאנק כמו "Horses" של פטי סמית' ואלבום הבכורה של ג'ונתן ריצ'מן והמודרן לאברס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully