וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ל"גוגל בייבי" בפסטיבל שנגחאי

אייל דץ

13.6.2010 / 12:22

סרטה של הבמאית ציפי ברנד-פרנק זכה בפרס מגנוליה לסרט החברתי הטוב ביותר ויוקרן השבוע ברשת HBOהאמריקאית. "קרבת דם" של נועה בן הגיא נבחר לסרט התיעודי הטוב באסיה

הסרט "גוגל בייבי" זכה בפרס מגנוליה המוענק על ידי פסטיבל הטלוויזיה של שנגחאי. סרטה של ציפי ברנד-פרנק זכה בקטגוריה המוקדשת לסרטים חברתיים.

הסרט,שהופק עבור yes דוקו, ושבהפקתו תמכה גם קרן רבינוביץ', הוא תחקיר חוצה יבשות שמספר על השפעת הגלובליזציה על תעשיית ייצור הילדים ועוסק בדורון, יזם ישראלי, שמציע שירות הפקת הריונות.

הפרס מצטרף להצלחה הלא מבוטלת של סרט בשנה וחצי האחרונות. בין היתר, זכה הסרט בפסטיבל "דוקאביב" בתחרות הישראלית לשנת 2009 ובציון לשבח בפסטיבל סרטי הנשים הבינלאומי שהתקיים ברחובות. שידור הבכורה האמריקאי של הסרט ייערך השבוע ברשת HBO, רשת הכבלים המובילה בארצות הברית.

סרט ישראלי נוסף שזכה בפסטיבל הוא "קרבת דם" של הבמאית נועה בן הגיא. הסרט זכה בקטגוריה המוקדשת לסרטים תיעודיים שעלילותיהם מתרחשת באסיה. הסרט הופק על ידי עדנה ואלינור קוברסקי (עדן הפקות) בתמיכת הרשות השניה לטלויזיה ורדיו ובשיתוף קרן רבינוביץ'. הסרט מגולל את סיפורה של בת למשפחה יהודית שנעלמה בגיל 14 לאחר שיצאה מביתה ביבניאל ונתגלתה כעבור 26 במחנה פליטים בשכם, נשואה לערבי ואמא לשמונה ילדים. הוא זכה בציון לשבח בפסטיבל דוקאביב האחרון, בפרס מטעם אמנסטי לסרט העוסק בזכויות אדם ומועמד לפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר של האקדמיה הישראלית לקולנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully