וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום זהב רביעי רצוף לאודי דוידי

עינב שיף

13.6.2010 / 12:55

"רוחות טובות", אלבומו של הזמר הגיע גם הוא למעמד המכובד. "חציתי את גבולות המגזר", אומר דוידי, שבחר לחגוג את האירוע דווקא בת"א, שם יגישו במיוחד בשבילו אוכל כשר

לא הרבה זמרים זוכים להגיע למעמד של אלבום זהב בקריירה שלהם, מעטים מהם עשו את זה ארבע פעמים ומעטים עוד יותר זכו להישג ארבע פעמים ברציפות. אבל לא הרבה מהזמרים הם אודי דוידי, שהחל את דרכו ככוכב העולה של המגזר הדתי-לאומי ואחרי האלבום "רוחות טובות" כבר נכנס רשמית למיינסטרים הישראלי.

ב-23 ביוני יוענק לדוידי אלבום הזהב הרביעי ברציפות שלו, על מכירה של למעלה מ-20,000 עותקים של האלבום "רוחות טובות", במסגרת הופעה מיוחדת במועדון רדינג 3 בתל אביב. "בימים שכולם מורידים וצורבים וחנויות הדיסקים הם אתר שלא רבים פוקדים, אני מתרגש ממעמד אלבום זהב והתודה שלי היא לקהל הנפלא שממשיך להיות נאמן ליצירה ולכבד אותה", אמר דוידי לוואלה! תרבות.

דוידי אף התייחס לקרוס אובר המגזרי שעבר עליו בשנה האחרונה, בעיקר בגלל הלהיט "מביטה בחלון". "כל קהל חדש הוא התרגשות עבורי, לאט לאט הקווים נחצים ואני יותר ויותר רואה שתרבות היא מקום מפגש לנושאים משותפים", אומר דוידי. "כחלק מכך שחציתי את גבולות 'המגזר', היה לי ברור שארצה לעשות את החגיגה במקום שהוא מפגש תרבויות צבעוני ומעניין כת"א ולכן עלה רידינג 3, שאגב הולכים לקראתי ומגישים כשר בהופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully