וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הבעיטה הקטלנית של "קראטה קיד"

עינב שיף

13.6.2010 / 18:56

הרי-מייק לסרט האהוב מהאייטיז בכיכובו של ג'יידן סמית', הבן של וויל, פתח מעבר לציפיות עם 56 מיליון דולר. "צוות לעניין", עוד שריד מהעשור ההוא, במקום השני עם 26 מיליון דולר

קדחת הרי-מייקים של סרטי אייטיז מתבררת כרווחית גם ללא עזרת התלת מימד: "קראטה קיד", העיבוד המחודש לסרט האהוב בכיכובו של ראלף מאצ'יו, פתח נפלא ומעבר לתחזיות עם 56 מיליון דולר בקופות בסוף השבוע הראשון להקרנתו. הסרט, בכיכובו של ג'יידן סמית', בנם של וויל וג'אדה-פינקט, וג'קי צ'אן (בתפקיד מיסטר מיאגי) הוכיח שקמפיין שיווק אגרסיבי וגימיק תקשורתי (הבן של) יכולים להיות לא פחות יעילים ממשקפיים וכאבי ראש.

גם סגנו של "קראטה קיד" בטבלה הוא סרט אייטיז - "צוות לעניין", רי-מייק מדובר לסדרת האקשן בכיכובם של ליאם ניסן, ברדלי קופר וג'סיקה בייל, הכניס 26 מיליון דולר בסוף השבוע, במה שנחשב לפתיחה סבירה למדי. "שרק 4" מסיים בסוף השבוע את הריצה הנאה שלו במקום הראשון עם הכנסות בגובה 15.8 מיליון דולר והוא הסרט הרביעי ב-2010 שחצה את קו 200 מיליון הדולר בארה"ב בלבד.

"Get Him to the Greek", בכיכובו של ראסל ברנד, נרגע מהפתיחה המסחררת שלו והניב 10 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, שהם עדיין מספרים מצוינים. במקום החמישי נמצא "קילרים" בכיכובם של אשטון קוטצ'ר וקת'רין הייגל עם 8 מיליון דולר.

בהמשך הטבלה

במקום השישי בטבלה ניצב "הנסיך הפרסי" בכיכובם של ג'ייק גילנהאל וג'מה ארטרטון. הסרט, שהיה אמור להיות הלהיט הגדול של הקיץ ובמקום זאת מסתמן כאחד הפלופים הגדולים שלו, ירד שני מקומות עם הכנסות של 6.6 מיליון דולר. שותפו לכישלון, "סקס והעיר הגדולה 2", ירד שלוש מקומות אל המקום השמיני לאחר שהשיג 5.5 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי להקרנתו. ביניהם, במקום השביעי ועם 6 מיליון דולר בקופות, התמקם "Marmaduke", העיבוד הקולנועי לקומיקס של בראד אנדרסון בכיכוב קולותיהם של אואן ווילסון, פרגי וקיפר סאתרלנד.

"איירון מן 2" נמצא במקום התשיעי עם ירידה של שני מקומות בטבלה ו-4.55 מיליון דולר בקופות - מה שאומר שחסרים לסך הכנסותיו בארה"ב רק 700 אלף דולר כדי לחצות את קו 300 המיליון. סוגר את העשירייה: סרט האימה "Splice" שהניב 2.86 מיליון דולר בקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully