וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הטוני: הלילה של "Red", סקרלט ג'והנסון ודנזל וושינגטון

עינב שיף

14.6.2010 / 6:37

המחזה אודות מרק רותקו זכה ב-6 פרסים בערב החשוב ביותר של התיאטרון בארצות הברית, כולל פרס למחזה הטוב ביותר. סקרלט ג'והנסון ודנזל וושינגטון זכו בפרסי המשחק בטקס

אימג'בנק GettyImages

(צילום: רויטרס, COURTESY CBS, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

המחזה "Red" אודות הצייר מרק רותקו הוא הזוכה הגדול של טקס פרסי הטוני שנערך הלילה (ראשון) בניו יורק בפעם ה-64. המחזה, שנכתב על ידי ג'ון לוגן, זכה ב-6 פרסים בטקס, ביניהם פרס המחזה הטוב ביותר, פרס לבמאי המחזה הטוב ביותר (מייקל גרנדייג'), פרס לשחקן בולט במחזה (אדי רדמיין, בתור עוזרו של רותקו שגולם על ידי אלפרד מולינה) וכן פרסי עיצוב וסאונד.

צוות המחזה "Red" בטקס פרסי הטוני. AP
הטובים ביותר. צוות המחזה "Red" מקבל את פרס המחזה הטוב ביותר/AP

בקטגוריות המשחק נרשמה הצלחה גדולה לשחקני הוליווד שביצעו את המעבר לבמת ברודווי: סקרלט ג'והנסון זכתה בפרס לשחקנית הבולטת על תפקיד הבכורה שלה בתיאטרון ב"מראה מעל הגשר" ואילו דנזל וושינגטון זכה בפרס לשחקן הטוב ביותר במחזה על תפקידו ב"Fences", שהרשים עם 4 זכיות בסך הכל בטקס. קת'רין זיטה ג'ונס השלימה 48 שעות מצוינות עם הכרזה על חברותה במסדר האבירות של בריטניה וזכייה בפרס לשחקנית הטובה ביותר במחזמר, על תפקידה ב-"A Little Night Music".

סקרלט ג'והנסון בטקס פרסי הטוני ה-64. GettyImages ישראל - Andrew H. Walker, GettyImages
עושה את זה גם בברודווי. סקרלט ג'והנסון, הלילה בטקס פרסי הטוני/GettyImages, GettyImages ישראל - Andrew H. Walker

המחזמר המצליח של הערב היה "ממפיס", אודות סצנת הרית'ם אנד בלוז במדינה הדרומית הסובלת מבעיות גזע. המחזמר זכה בפרס המחזמר הטוב ביותר ובשלושה פרסים נוספים, ביניהם הפרס לתזמורים הטובים ביותר וללחן המקורי הטוב ביותר.

צוות המחמר "ממפיס" בהופעה בטקס פרסי הטוני. GettyImages
המחזמר הטוב ביותר בפעולה. צותת המחזמר "ממפיס"/GettyImages

שתי ההצגות בעלות המספר הרב ביותר של מועמדויות, "כלוב הציפורים" ו-"!Fela", אודות המוזיקאי האפריקאי החלוצי פלה קוטי, זכו בשלושה פרסים כל אחת. "American Idiot", המחזמר המבוסס על שירי אלבום של גרין דיי, זכה בשני פרסים בטקס, שהונחה בהצלחה על ידי שון הייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully