וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור ההצלחה: קייס צ'ויס חוזרים להופעה נוספת בישראל

אייל דץ

14.6.2010 / 16:39

שתי הופעות סולד אאוט לחלוטין מול קהל היסטרי עשו את שלהן ולהקת הרוק הבלגית תחזור להופעה נוספת במועדון הבארבי בתל אביב ב-14 לספטמבר

קייס צ'ויס חוזרים לישראל: לאור ההצלחה האדירה של סיבוב ההופעות האחרון שלהם בישראל, תחזור להקת הרוק הבלגית קייס צ'ויס להופעה נוספת במועדון הבארבי בתל אביב ב-14 לספטמבר, כפי שהבטיחה הלהקה בהופעתה הראשונה בתל אביב.

קייס צ'ויס יחזרו לישראל ארבעה חודשים בלבד לאחר ההופעות בישראל, לאחר שחוללו מיני היסטריה כאשר כל הכרטיסים להופעה של האחים שרה וגרת' בטנס אזלו תוך 48 שעות. בתגובה החליט אסי רון, מפיק המופע בישראל לקיים הופעה נוספת של ההרכב, יום לפני ההופעה המקורית.

מכירת הכרטיסים תחל כבר היום, כאשר 150 הכרטיסים הראשונים יימכרו במחיר של 180 שקלים לכרטיס. לאחר מכן תתקיים מכירה מוקדמת שתימשך עד ה-31 לאוגוסט שבמהלכה יעמוד מחיר הכרטיס על 200 שקלים. החל מהראשון לספטמבר ועד ערב המופע יעלה כרטיס להופעה 220 שקלים. הרכב הרכב הפאוור-פופ-רוק התל אביבי The Carsitters יפתחו את ההופעה בתל אביב.

קייס צ'ויס הוקמה בשנת 1991 בשם The Basement Plugs ולאחר מכן בשם The Choice. אלבום הבכורה של ההרכב, The Great" Subconscious Club" ובשנת 1995 שינתה הלהקה את שמה בעקבות חשש לתביעות והוסיפה את האות K, כמחווה לגיבור הספר "המשפט" של פרנץ קפקא, יוזף ק. הלהקה פרצה לראשונה לתודעה בישראל בשנת 1995, עם הלהיט "Not An Addict" שיצא באלבומם השני, "Paradise Me".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully