וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקודת האיסוף" יפתח את פסטיבל הקולנוע ירושלים

עינב שיף

15.6.2010 / 10:30

לוואלה! תרבות נודע כי הסרט הצרפתי בכיכובם של ז'אן רנו מלאני לורן מ"ממזרים חסרי כבוד" יפתח את הפסטיבל היוקרתי בתחילת חודש יולי. ז'אן רנו יגיע לישראל לפתיחת הסרט

תעשיית הקולנוע בישראל מחכה זמן רב להכרזה על זהות הסרט שיפתח את פסטיבל הקולנוע בירושלים, מאירוע הקולנוע החשובים בישראל שייפתח ב-8 ביולי בבריכת השולטן בעיר. לוואלה! תרבות נודע שהסרט הפותח הוא "נקודת האיסוף" ("La Rafle") של הבמאית רוזלין בוש ובכיכובם של ז'אן רנו ומלאני לורן.

עוד נודע לוואלה! תרבות כי לפתיחת הסרט יצטרפו במאית הסרט, רוזלין בוש וכן השחקן ז'אן רנו, שביטל באחרונה ביקור בישראל עם הסרט "22 קליעים".

סרטה של בוש עוסק בתקופת ממשל וישי האפלה בצרפת בזמן מלחמת העולם השנייה ובתוכניות העברתם של עשרות אלפי היהודים שבה למחנות ההשמדה במזרח. שחקנים נוספים בסרט הם גד אלמליח, הוגו לאברדז, אוליבייה סיווי ואן ברושה.

אמש (שלישי) נחשפה גם התוכניה המלאה של הפסטיבל, בה מספר בכורות מעניינות לסרטים ישראלים וכן בכורות ישראליות לסרטים בולטים מהעולם. בין השאר, יוקרן בפסטיבל הסרט "האדמו"ר" שמביים רון מיברג אודות אדם ברוך ז"ל וכן הסרטים "לב משוגע" בכיכובו של ג'ף ברידג'ס, שזכה באוסקר על משחקו בסרט. גם זוכה פסטיבל קאן, "דוד ב?ונמה יכול לזכור את חייו הקודמים", יוקרן בסרט במסגתר הפנורמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully