וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המצב: טריו ישראלי-טורקי -אמריקאי מופיע בישראל

אייל דץ

16.6.2010 / 13:09

קורהאן אראל, אמן מוזיקה אלקטרונית טורקי, תום סולוביציק הישראלי ונגן הצ'לו האמריקאי קווין דיוויס, נפגשו באיסטנבול בשנה שעברה. יצא מזה טריו מסקרן וסיבוב הופעות בישראל

יח"צ - חד פעמי

שיתוף פעולה ישראלי- טורקי – אמריקאי הוא לא עניין של מה בכך בימים טרופים אלו. הערב (רביעי) יעלו על הבמה בלבונטין 7 קורהאן אראל, אמן מוזיקה אלקטרונית מאיסטנבול, תום סולוביציק הישראלי ונגן הצ'לו האמריקאי קווין דיויס לשיתוף פעולה מוזיקלי רב תרבותי שמוכיח שאפשר גם אחרת. החיבור בין השלושה נוצר בחודש אוקטובר האחרון באיסטנבול והפך לסיבוב הופעות שיתקיים בשבוע הקרוב במקומות שונים בישראל.

קוראן הראל, תום סולוביצ'יק, קווין דיוויס.
מנצחים את הפוליטיקה. סולוביציק, דיוויס וקורהאן אראל

"אלתור שהאלמנט המרכזי בו הוא סאונד וההחלטות מתקבלות בזמן אמת כל אחד על הכלי שלו", כך מגדיר סולוביציק את הקו שעומד מאחורי הטריו. סולוביציק, שמנגן בהרכב על צ'לו ועל סקסופון, סיפר לוואלה! תרבות כי למרות היחסים הקרירים בין ישראל לטורקיה, מבחינתם החיבור הוא טבעי ולא מושפע מפוליטיקה. "כקורהאן אראל סיפר לחברים שלו בטורקיה שהוא מתכוון להופיע בישראל, מלבד אדם אחד שביקר את החלטתו כל היתר לא התנגדו או חשבו שזה לא בסדר". הוא עצמו מקווה שהטריו יוכל להופיע בקרוב גם בטורקיה, למרות המצב המתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לבונטין 7 , תל אביב 16/6 21:30

גלריית ברבור, ירושלים 17/6 20:30

הגדה השמאלית, תל אביב 18/6 21:30

גלריית הפירמידה בחיפה 19/6 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully