וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון גשר מציג: עונה חדשה ויום הולדת 20

עינב שיף

16.6.2010 / 14:11

רפרטואר העונה קרובה של התיאטרון הוותיק יכלול הצגות חדשות עם דביר בנדק ומשה איבגי, מפגשים אישיים עם אמנים וגם השקה לאולם ההאנגר גשר החדש בתל אביב

תיאטרון גשר פותח את חגיגות ה-20 שנים לקיומו עם הצגת הרפרטואר לעונה הקרובה, שכולל הצגות חדשות, סדרת מפגשים עם אמנים וחנוכת ההאנגר גשר, האולם האינטימי והחדש של התיאטרון בתל אביב. לכבוד פתיחתו של האולם ייערך בו פסטיבל חגיגי בין ה-15 ל-17 ביולי שיכלול הצגות, מפגשים עם אמנים וכן הופעות של אמנים כמו מארינה מקסימיליאן בלומין, מארש דונדורמה, לוס כפרוס ורגאייסטאן.

יבגני אריה, המנהל האמנותי של התיאטרון יביים לכבוד העונה החדשה את "רביזור" של גוגול, בכיכובם של דביר בנדק ואלון פרידמן. המחזמר "I Love You, You're Perfect, Now Change" יעלה בתרגום חדש בהאנגר גשר, "סונטת קרויצר" (עיבוד לנובלה של טולסטוי) בכיכובו של משה איבגי ובבימויו של אלדד זיו (לראשונה בגשר); "הסערה" של שייקספיר בבימויו של הבולגרי אלכסנדר מורפוב; "הזמן והמשפת ניישולר" – עיבוד חדש למחזה של ג'יי.בי. פריסטלי שיעסוק במציאות הישראלית שבין מלחמת ששת הימים למלחמת יום הכיפורים וכן "הקיסר ג'וק" של חנוך לוין, בשיתוף עם פסטיבל ישראל.

לצד ההצגות החדשות, יערוך התיאטרון סדרת מפגשים עם אמנים מתחום הקולנוע, התיאטרון, המוזיקה והספרות. בקיץ יתארחו בסדרה, בעריכת אורי אגוז, א.ב יהושע, משה איבגי ואורנה פורת ולאחר מכן יונה אליאן, סשה דמידוב, דרור קרן, אשכול נבו, אלכס אנסקי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully