וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

17.6.2010 / 8:17

הצעצועים שוב קמים לתחייה, הרקדנים עוברים לתלת מימד, במאי ”משחק הדמעות” חוזר לעוד אגדה וחתיך צרפתי שובר לבבות שלמים - כל אלה, החל מהערב, על המסך הגדול

צעצוע של סיפור 3

להיט התלת-מימד החדש מבית אולפני פיקסאר מחזיר לחיים את באז, וודי, קן ושאר הבובות מחייו של הנער אנדי, שכבר הגיע לגיל 18 ועומד לעזוב את הבית לטובת הקולג'. בתגובה, מחליט וודי להצטרף לאנדי וגם הצעצועים האחרים הולכים בעקבותיו. רק שבדרך יש כמה מכשולים שעליהם הם חייבים להתגבר.

לסרט גם גרסה מדובבת לעברית בקולותיהם של דרור קרן, אלון נוימן ושרית וינו-אלעד.

מן הביקורות: הסרט עולה בישראל במקביל לרוב המדינות בעולם, אולם ביקורות ראשונות כבר מספיקות להלל את הסרט, כשציונו באתר רוטן טומייטוס הוא 8.2 מתוך 10. "הסרט חסר את החזון האמנותי של 'וול-E' ו'למעלה', אולם הוא עדיין סרט מבדר ומהנה", כתב המבקר עמנואל לוי.

במאי: לי אנקריץ', קולות השחקנים: טים אלן, טום הנקס, מייקל קיטון, בוני האנט (86 דקות)

סטריטדאנס 3D

קבוצת הריקוד "Diversity", שהיממה את העולם כשניצחה את סוזן בויל בריאליטי "Britain's Got Talent" מקבלת סרט משלה, בו היא מציגה לראווה את כישורי הריקוד שהביאו לה את הניצחון באותה תוכנית. עלילת הסרט עוסקת בקרלי, שהופכת למנהיגת חבורת הריקוד אחרי שבן זוגה ומנהיג הלהקה הקודם, ג'יי, עוזב ושובר את ליבה. אחרי שרשרת אירועים שגורמים לה להטיל ספק בכישורי המנהיגות שלה, מפגש עם מנהלת להקת בלט הופך את היוצרות. יש גם לציין - איך לא - שחלקים מהסרט מוקרנים בתלת מימד.

מן הביקורות: "כמו גרסת סרט באורך מלא ל-'Britain's Got Talent'", כינה זאת המבקר של הטיימס האנגלי בביקורת ממצה. הציון הממוצע של הסרט באתר רוטן טומייטוס עומד על 6.5 מתוך 10, כשהמבקרים השליליים מציינים את העלילה השטחית כבעיה המרכזית של הסרט.

במאים: מקס גיוואה ודיאנה פאסקוויני. שחקנים: שרלוט רמפלינג, פרנק הרפר, רייצ'ל מקדאול וניקולה בורלי (98 דקות)

אונדין

בסרטו החדש של ניל ג'ורדן ("משחק הדמעות"), קולין פארל מגלם את סיראקוס, דייג פשוט ואלכוהוליסט בגמילה, אשר חייו משתנים כאשר הוא מציל בחורה מסתורית מטביעה. בתו של סיראקוס בטוחה שהבחורה היא יצור המביא מזל לאנשים הקרובים אליו. סיראקוס מסרב להאמין באגדה שכזו, אולם גם הוא לא מתכחש לשינוי הרב במזלו מאז הציל את הבחורה.

מן הביקורות: סרט שעורר רגשות שונים למדי בקרב המבקרים, שבסופו של דבר נותרו חצויים בין עיצוב האווירה הנהדר של הסרט לבין העלילה הבעייתית. בסופו של דבר, התייצב הסרט על ציון של 5.7 מתוך 10 ברוטן טומייטוס, שזה לא "משחק הדמעות" ולא "מייקל קולינס", אבל בכל זאת משהו.

במאי: ניל ג'ורדן, שחקנים: קולין פארל, סטיבן ריאה, אלישה בשלדה (111 דקות)

שובר לבבות

סרט צרפתי העוסק בסיפורו של אלכס, שתפקידו בעולם הוא הפרדה בין זוגות, כשהוא פועל תחת כלל זהב אחד: להפריד אך ורק בין זוגות אומללים. הסיפור מסתבך כשאלכס מפר את הכלל בשל מצוקה כספית ומקבל על עצמו להפריד בין בני זוג מאושרים.

במאי: פסקל קאומיל. שחקנים: רומיין דוריס, ונסה פרדי, ג'ולי פרייר (105 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully