וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר אתר הבייסמנט של הלייבל FACT

עינב שיף

18.6.2010 / 2:02

האתר שהכיל לא מעט אלבומי אינדי להורדה חינם מתוך קטלוג הלייבל לשעבר ייסגר. "הצורך של אמנים במקום כמו הבייסמנט פחת", מסביר המוזיקאי עמרי לוי, שניהל את האתר

עם מותו המצער של הלייבל FACT, אותו ניהל יורם אליקים, לא מעט אמנים תהו היכן יוכלו להציע את מרכולתם (אלבומי אינדי רחוקים למדי מהמיינסטרים) ומצאו את התשובה באתר הבייסמנט של הלייבל, אליו עלו עם השנים אלבומים להורדה חינם, ביניהם של יוצרים כמו סגול 59, די ג'יי קראס, יוצר האינדי המוערך צוקי ועוד.

כעת, החליט עמרי לוי, מוזיקאי שניהל את האתר ואף הציב בו את אלבומיו לשמיעה והורדה, לסגור את האתר. "אמנים שחיפשו מקום לתת דברים בחינם ולמכור אלבומים ברשת קיבלו מענה והמאזינים מהצד השני ידעו איפה למצוא את הבק קטלוג של פאקט רקורדס ושל לייבלים אחרים שבאו והלכו", כותב לוי בפוסט הפרידה מהאתר.

"אבל, השנה האחרונה הביאה איתה שינויים רבים וכחלק מהשינויים האלה הצורך של אמנים במקום כמו הבייסמנט פחת וכל התקשורת של אמן-מאזין הפכה ישירה יותר", הוסיף לוי. "מקומות כמו בנדקמפ משנים וישנו את המפה המוזיקלית לפחות במקומות שבהם אנחנו חיים ברשת".

על פי לוי, האתר יישאר באוויר עד סוף החודש. עד אז, מוזמנים הגולשים להזמין את האלבומים וכן להוריד את האלבומים חינם הנמצאים בקטלוג האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully