וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית הסרט "תליון הרימון" התלוננה: לא קיבלתי שכר

אייל דץ

20.6.2010 / 16:21

השחקנית תימנע בראואר מבקשת למנוע את הקרנת סרטו של דן תורג'מן בפסטיבל הקולנוע של ירושלים, בטענה כי ההפקה חייבת לה עשרות אלפי דולרים. ההפקה בתגובה: "הכסף ישולם"

תימנע בראואר, השחקנית הראשית בסרטו החדש של דן תורג'מן "תליון הרימון", טוענת כי מפיקי הסרט מסרבים לשלם לה את שכר עבודתה בסך 50 אלף דולרים. במכתב שהועבר בשבוע שעבר לחברת ההפקות האמריקאית Gershom Productions וחברת פרקסיס הישראלית, כתבו עורכי הדין טל רון ויגאל הרכבי ממשרד טל רון, דריהם ושות', המייצגים את בראואר ואת סוכנות השחקנים של לבנה חכים, כי במידה והכסף לא יועבר לבראואר, הם יפעלו לעכב את שידורו של הסרט בפומבי, בין היתר באמצעות מניעת הקרנתו בפסטיבל ירושלים שעתיד להתקיים בתחילת יולי.

אביתר דותן, הבעלים של חברת "פרקסיס", אמר לוואלה! תרבות כי להפקת הסרט אכן היו מספר חובות לספקים אולם מלבד בראואר, הם הגיעו להסדר עם כולם. "השכר של בראואר היה עשרת אלפים דולר כאשר מתוכם שילמנו לה עד כה מחצית מהסכום", אומר דותן. "אם היא תחליט להוציא צו מניעה לסרט זה יהיה גול עצמי וכולם ייפגעו. האחריות של פרקסיס היא שכולם יקבלו בסופו של דבר את הכסף שלהם אבל הבהרנו למעורבים שזה עשוי לקחת קצת זמן"

הסרט "רימון הזהב", המבוסס על ספרה של דבורה וייסמן "תליון הזהב", עוסק במשפחה מתימן שעולה לארץ ישראל והקשיים העומדים בפניה. העלילה מתחילה ב-1887 בצנעא שבתימן, ומסתיימת ב-1960 בעיר העתיקה בירושלים: מזל הצעירה מקבלת ביום חתונתה את רימון הזהב העובר מדור לדור במשפחתה, עולה עם בעלה לארץ ישראל, אבל בעקבות מותו נאלצת לגדל לבד את ילדיה ולפתוח חנות תכשיטים בעיר העתיקה בירושלים. מלבד בראואר משתתפים בסרט גם הזמרת אחינועם ניני, גלית גיאת, מיכאל מושונוב, משתתפת "כוכב נולד" לשעבר הדר עוזרי ואביב אלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully