וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי, לבושה: מצעד המופקרות לרגל צאת אלבומה של מיילי סיירוס

21.6.2010 / 7:30

האלבום החדש של מיילי סיירוס והשערוריות שמלוות אותו הם סיבה מצוינת לקבץ יחדיו מבחר של מופקרים ומופקרות, שהחלו כממתק נאיבי והמשיכו ללבוש מינימלי. וואלה! תרבות אנתרופולוגית

פרשיית מיילי סיירוס-פרז הילטון, במסגרתה פרסם בלוגר הרכילות צילומי פפראצי שחושפים כי ישנם פרטי לבוש מסוימים שמיילי אכן לא אוהבת ללבוש, לצד הקליפ השערורייתי של שירה "Can't Be Tamed" והקמפיין המלווה את אלבומה החדש שייצא השבוע לחנויות, העלתה שוב לכותרות את אחת התופעות המעניינות בתעשיית הבידור, הלא היא התופעה הידועה בפי רב כהשתרמטות, ובפי מעט - כהתפקרות. מדובר, כמובן, ביציאה מדימוי א' והגעה לדימוי ב', שבו הדבר היחיד שנותר זהה לתדמיתו הקודמת של הכוכב/ת התורנים זה שמו, וגם זה לא בטוח.

לכבודה של מיילי (ע"ע), וואלה! תרבות מעניקה לכם קצת זמן איכות עם ארבעה מתפקרים מובחרים בפאזות הלפני והאחרי שלהם, וביניהם אפילו נציגה מקומית אחת. כך, בפעם הבאה שתיתקלו בסופרסטארית מתוקה בת 14, תדעו שזה מתחיל בחליפות בית ספר ונגמר בלי תחתונים.

בריטני ספירס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסר שלה לא עבר. ספירס, לפני ואחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתפקרות היו לכל אורך ההיסטוריה של תעשיית הבידור, אבל המקרה הראשון בו התהליך היה כה גלוי ולעיני כל העולם הוא זה של הזמרת שהחלה כלוליטה פתיינית ב-"One More Time" והמשיכה עם קרחת, סמים, דיווחים על ניסיונות התאבדות והתאמה וירטואוזית למדי של ביקיני שיאפשר ללכת בלי ולהרגיש עוד יותר בלי.

ספירס, בשל החשיפה העצומה שלה, הפכה לספינת הדגל של מחנכים שניסו לשדל כוכבות בפוטנציה להבין שלתהילה יש מחיר והוא קשה, בכל תחום. עם הזמן הופעותיה של ספירס הפכו מופרכות יותר ויותר, החל מנחש שכרוך על כתפיה ועד הופעות מסוממות לגמרי שהציגו אותה באור מגוחך. אם אפשר היה לחשוב שהעולם יביט לעבר הלוקו שאיכשהו גם הספיקה להוליד שני ילדים ויבין שגם מכונות כסף צריכות להפסיק לעבוד מתישהו, מגיעה אלינו מיילי ומוכיחה שהמסר לא ממש עבר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אגם רודברג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי יש יותר קהל, אלוהים או בלייזר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם לישראל יש את הזווית שלה בתופעה: אגם רודברג היתה מלכת הילדות הטובות, שאף כונתה "סמל סקס סבתאי" על ידי בעל טור באתר זה בשנת 2003 ואף התבאסה קשות כשמצלמתה של צופית גרנט תפסה אותה מסננת "בן זונה". מאז, רודברג התחזקה למדי בשני אלמנטים: הדת וגליון בגדי הים של בלייזר.

המקרה של רודברג מורכב יותר משל מקבילותיה בהוליווד, בעיקר בגלל שישראל היא לא הוליווד. אם צריך לסמן את הנקודה בזמן שבה רודברג הפכה מדמות נוער לסוג של נערת אמצע, אפשר להזכיר את סצנת האונס ב"אהבה מעבר לפינה" שם כיכבה ושסימנה למעשה את גיל המעבר שלה. אחרי שאותה סצנה הוחלקה, נראה שממילא לא משנה מה רודברג תעשה (וכפי שניתן לראות בתמונות בגדי הים שלה - היא עושה) - הכל נראה פשוט ושגרתי יותר.

דניאל רדקליף

דניאל רדקליף. AP
איפה הג'וינט? רדקליף/AP

מיסטר הארי פוטר הוא כבר מזמן לא הילד הממושקף והחביב בתפקיד הקוסם הא-מיני, אלא פלייבוי שנע בין הופעה בעירום מלא על במת התיאטרון במסגרת המחזה "אקווס" ושמועות על גלגולי ג'וינטים תכופים, אותם הכחיש רדקליף, שטען שהוא מעשן רק סיגריות מגולגלות מדי פעם. כן, בטח.

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס. GettyImages
מה תעשי כשתגדלי? מיילי סיירוס/GettyImages

כאמור, המצטרפת האחרונה למסדר יכולה להיות גם השנויה ביותר במחלוקת מבין כוכבות הפופ העולמיות, שינצלו את גילן החוקי כדי להשכיח את העובדה שבעבר היו מוצר לכל המשפחה. סיירוס, שנמצאת באור הזרקורים מגיל 14, חוגגת את גיל 17 עם קליפ בעל שיק לסבי, עגילים ביזאריים ואותה שערוריית צילום נטול תחתונים בחסות פרז הילטון שהוזכרה לעיל.

סיירוס זוכה לביקורות על התנהגותה חדשות לבקרים, אבל קריירת המשחק והמוזיקה שלה מרקיעה שחקים של רייטינג ועניין ציבורי, כשככל שעובר הזמן היא פשוט לובשת פחות ופחות בגדים, לקול צהלת אוחזי הבאדווייזר וחרדת האמהות שממש חיבבו את הילדה היפה מ"האנה מונטנה". אם אלבומה החדש, "Can't Be Tamed", שיוצא היום (שני) לחנויות בארצות הברית יכבוש את מצעדי הבילבורד למיניהם במספרים חזקים מספיק, ייתכן שהרמז יעשה את שלו וכל ראשי המועצה לשלום הילד יידרסו שוב מתחת למכונת הפרסום והתהילה. שכן מה שמתחיל עכשיו עם שערוריה של צילום ללא תחתונים עלול להיגמר עוד שנתיים עם שני ילדים שזהות אבותיהם לא ברורה. ולא שיש לנו משהו נגד זה. אנחנו פשוט רוצים לדעת מה היא תהיה כשתהיה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully