וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאיימות על חייו של עמיר בניון: שתי קטינות מטבריה

אייל דץ

21.6.2010 / 12:02

לוואלה! תרבות נודע כי המשטרה הצליחה לאתר את מקור האיומים על הזמר ומשפחתו ומסתבר שהם שאינם גורמים בשמאל כפי שסבר. אחותו של הזמר: "הפרשה מאחורינו"

החקירה בדבר האיומים על חייו של עמיר בניון הגיעה לסיומה: לוואלה! תרבות נודע כי המשטרה הצליחה לאתר את הגורמים שאיימו על הזמר ומשפחתו בטלפון וכי מדובר בשתי אחיות קטינות המתגוררות בטבריה. אביהן של הילדות הביע חרטה על מעשיהן והזמר החליט לבטל את התלונה. דובר מרחב גליל במשטרה אישר את הפרטים.

תחילת הפרשה בסוף חודש אפריל, כשאחותו של הזמר והמנהלת האישית שלו, שירלי בניון, הגישה תלונה במשטרת באר שבע בגין איומים טלפוניים שהופנו כלפיה וכלפי אחיה. משטרת באר שבע הצליחה לאתר כי השיחה התבצעה מטלפון באזור טבריה והחקירה הועברה למשטרת טבריה. שוטרי התחנה איתרו את הטלפון שממנו התבצעה השיחה והגיעו במהרה אל שתי האחיות.

האיומים הטלפוניים על בניון הגיעו בסמיכות להוצאת השיר "אני אחיך" של הזמר שבו הוא מתח ביקורת על השמאל בישראל. בניון רמז כי האיומים על חייו באו בעקבות אותו השיר, ואף האשים בראיון לתוכנית "עושים צהריים" של יעל דן את התקשורת בתגובות הקשות לשירו שהביאו לאיומים ברצח. בניון אמר בראיון כי הוא אינו מפחד מאף אחד וגם אם יקרה לו משהו, האשמה מוטלת על התקשורת. עוד סיפר בניון כי הוא נוהג להסתובב עם אבטחה צמודה.

שירלי בניון אמרה בתגובה כי "המשטרה עשתה את עבודתה והפרשה מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully