וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי מוסקוביץ' נגד משרד התרבות: סיבוב שני

אייל דץ

21.6.2010 / 14:53

סופי מוסקוביץ עתרה בשנית לבג"ץ נגד משרד התרבות, בדרישה להקפיא את התקציב המיועד לתמיכה בבתי הספר לתיאטרון לשנת 2010 . "משרד התרבות פועל בניגוד לחוק", נכתב בעתירה

בית הספר למשחק של סופי מוסקוביץ ממשיך במאבקו נגד דרך תקצוב בתי הספר למשחק של משרד התרבות. היום (שני) עתרה עמותת בית הספר לבג"ץ נגד משרד התרבות בדרישה להקפיא מתוך יתרת התקציב המיועד לחלוקת תמיכות לבתי הספר לתיאטרון לשנת 2010 סכום של מיליון שקלים.

"מדוע שבמשרד התרבות לא יתקצבו את פעילות בית הספר לשנת 2010 באופן הולם ושוויוני, בהשוואה לבתי ספר אחרים לתיאטרון המקבילים בפעילותם לעותרת?", נכתב בעתירה. "בהתאם לכך מדוע לא יעמידו את סכום התמיכה בעותרת לשנת 2010 על סכום שלא יפחת ממיליון שקלים?"

עוד נכתב בעתירה, כי "משרד התרבות והספורט מעכב ודוחה שוב ושוב את קביעת ופרסום הקריטריונים ובינתיים נמשכת חלוקת הכספים באופן מפלה ומקפח בניגוד לחוק ובסתירה ולפסיקת בג"צ - ללא קריטריונים, ללא פרמטרים מדידים כנדרש, תוך שמשרד התרבות פועל במחשכים ללא פרוטוקולים וללא הנמקה".

כי זוהי העתירה השנייה שמגיש בית הספר נגד משרד התרבות. העתירה האחרונה, שבה דרש בית הספר לפרסם את הקריטריונים לפיהם מחולקים הכספים לבתי הספר. העתירה נמשכה בעקבות התחייבות המשרד לפרסם נתונים אלו, אולם כעת, שב בית הספר לבית המשפט. במשרד התרבות טרם הגיבו לעתירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully