וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אדם חסר ביטחון"

עינב שיף

23.6.2010 / 8:30

יוני בלוך מוציא סינגל ראשון מתוך אלבום רביעי, עם שיר שהוציא אותו מדיכאון האלבום הקודם. בראיון, הוא מודה שהוא עדיין לא איש שמח. האזינו גם לשיר החדש, "לא קל, לא פשוט"

יח"צ - חד פעמי

כמעט שנתיים אחרי צאת אלבומו השלישי "על מי אני עובד", יוני בלוך רוצה בעיקר לצאת מהכבדות שאפיינה את האלבום ההוא, שהוקדש כולו לשירי פרידה ולחזור לכיוונים משעשעים יותר. לכן, בחר להוציא את "לא קל, לא פשוט", שלמרות שמו הוא שיר מחויך יחסית, ששומר על המאפיינים הקבועים במוזיקה של בלוך, אבל בהחלט נעדר איזשהו מימד דכאוני בסגנון של "קנאה", למשל.

"השיר הזה ספציפית יותר מחויך מהאחרים", אומר בלוך בראיון לוואלה! תרבות, עם צאת הסינגל. "כאמן, חשובה לי מאד הקיצוניות ולכן באלבום הקודם הלכתי על צד מסוים בחיי ועכשיו אני הולך על הצד השני. אני לא מגיע אליו לגמרי, אבל לפחות בשיר הראשון רציתי לצאת לדרך".

כי אתה היום הרבה יותר שמח?

"אני לא איש נורא שמח, אבל אני לא איש נורא עצוב. אני חושב שאני יותר..נקרא לזה פולרי, שזה קצת מצחיק להגיד את זה בהקשר של מצב נפשי. אפשר גם לומר שיש לי ימים טובים ויש לי ימים ממש רעים".

יוני בלוך. רונן ללנה,
לא שמח, אבל גם לא עצוב. יוני בלוך/רונן ללנה

מאלבום לאלבום שוק המוזיקה משתנה, אתה מאמין ביכולת שלך להצליח בקהל הרחב גם עם האלבום החדש?

"אני לא מפסיק להופיע בערך מ-2002, תמיד פותח קופות ומופיע כמעט כל חודש לא משנה איפה ואני מת על זה, לא מאמין שזה ישתנה. ביטחון עצמי? לא נראה לי שלאף אחד יש ביטחון באף תחום ובכל מקרה – ביטחון לא היה עושה לי טוב. אולי היה לי נעים יותר, אבל זה לא היה משפיע באמת. אין לי ביטחון וטוב שכך".

אולי כדי לצבור את אותו ביטחון, יוציא בשבוע הבא בלוך קליפ שילווה את הסינגל ובו הוא להקתו מתחפשים לגיבורי על. "היה מאד מרגש להיות גיבור על סוף סוף", אומר בלוך. "מאד אהבתי את הקונספט, אחרי שראיתי ב-SXSW איך הצוות של 'קיק-אס' מחלק פליירים ברחובות לפרמיירה של הסרט".

אחרי שבאלבום הקודם יצרת למעשה סרט עם כל הקליפים שצילמת לשירי האלבום, נראה שאתה עדיין אוהב את הפורמט.

"מאד. גם הצילומים לקליפ הזה היו חוויה מהנה, שנתנה לי להוציא את האקסהיביציוניסט שבי, זה שמסתובב באלנבי עם חוטיני על בגד הגוף. היה חם, אבל היה מאד מרגש".

את האלבום המלא, בלוך מתכוון להוציא "כמה שיותר מהר". "אני פחות לחוץ מהבחינה הזו, אני פשוט לא מחכה", הוא אומר. "כשהאלבום מוכן אני מתחיל כבר לעבוד על האלבום הבא, כשהחומרים נכתבים בזמן שבין לבין – הוצאת סינגל, צילום קליפים וכו'".

קלישאת הרוק הישראלי של "אני אוסף חומרים" לא תקפה לגביך.

"לא לא, אני כבר בדבר הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • יוני בלוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully