וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטול נוסף: אליאדס אוצ'ואה לא יופיע בישראל

עינב שיף

23.6.2010 / 11:52

המוזיקאי הקובני, חבר להקת הבואנה ויסטה סושיאל קלאב, ביטל את הגעתו למשכן לאמנויות הבמה ב-26 ביולי, ככל הנראה מסיבות פוליטיות. מפיקי המופע: "זו הרגשה מאד קשה"

ביטול נוסף של אמן בינלאומי שאמור היה להופיע בישראל: המוזיקאי הקובני אליאדס אוצ'ואה, חבר להקת הבואנה ויסטה סושיאל קלאב, הודיע למפיקי המופע בישראל כי לא יגיע להופעתו בתל אביב שתוכננה ב-26 ביולי. אוצ'ואה לא מסר את סיבת ביטולו, אולם מפיקי המופע מעריכים כי מדובר באפקט המשט לעזה.

"אנחנו מאוכזבים מאד מהביטול", מסרו ליאור קמלי ורוני קוטליאר מפיקי המופע. "זו היתה אמורה להיות הופעה מצוינת ומרגשת, וכבר נרכשו יותר ממחצית הכרטיסים למופע שהיה אמר להתקיים בעוד כחודש. זו הרגשה מאד קשה, אך אנו ממשיכים לעבוד על הבאת אמנים מחו"ל שרוצים להופיע כאן ומעריכים את הקהל הישראלי".עוד נמסר מהפקת המופע כי רוכשי הכרטיסים באשראי יזוכו באופן אוטומטי וכן יינקטו צעדים להחזרת הכסף לשאר הרוכשים.


אוצ'ואה מצטרף לדבנדרה בנהארט, הפיקסיז, הקלקסונז והגורילאז סאונד סיסטם שביטלו הופעתם לאחר אירועי המשט לפני כשלושה שבועות. ההופעות הבינלאומיות הבאות שאמורות להתקיים בישראל הן של פורקיופיין טרי (7 ביולי), הקניבל קורפס (8 ביולי), די ג'יי שאדו (14 ביולי) ומיסי אליוט (15 ביולי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully