וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין תוכניות לאיחוד של הביץ' בויז עם בריאן ווילסון"

עינב שיף

23.6.2010 / 17:02

מייק לאב, בן דודו של סולן ההרכב האגדי ואחד ממייסדיו, הכחיש כי הלהקה בדרך לסיבוב הופעות משותף לכבוד 50 שנים להיווסדה. "היו לנו שיחות, אבל דבר לא תוכנן", אמר לאב

מעריצי הביץ' בויז פתחו תקוות, אולם החלום לראות את בריאן ווילסון עם הביץ' בויז ייאלץ להמתין: מייק לאב, בן דודו של ווילסון ואחד ממייסדי הלהקה, הכחיש את הציטוטים שנאמרו בשמו בעיתון הלאס וגאס סאן, ואמר שאין תוכניות לאיחוד הלהקה כרגע.

"הביץ' בויז ממשיכים להופיע כ-150 פעמים בשנה בארצות שונות", כתב לאב באתר הרשמי של הביץ' בויז. "בזמן הזה, אין תוכניות שבן דודי בריאן יצטרף לטור. יש לו פרויקטים אישיים באופק ואני מאחל לו אהבה אהבה והצלחה. היו לנו שיחות על כתיבה ואולי הקלטה ביחד, אבל שום דבר לא תוכנן. אני, כפי שאני בטוח שהוא, גאים ויש לנו הכבוד שהביץ' בויז החזיקו מעמד ב-50 השנים האלו, אבל אני חש צורך להבהיר שאין תוכניות לסיבוב 'איחוד' כרגע".

לפני מספר ימים פרסמו כלי תקשורת ברחבי העולם כי הלהקה בדרך לאיחוד, על פי דברים שאמר לאב ללאס וגאס סאן. "אנחנו מתכוננים לציון שנת ה-50 ליסוד הלהקה ובריאן ווילסון, שעובד על חומרים של ג'ורג' גרשווין, יצטרף אלינו", צוטט לאב בעיתון, אולם כעת נראה שהמופע המשותף של החברים שנותרו בלהקה, עדיין רחוקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully