וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו אינטרנטי חדש יוצא לדרך

עינב שיף

24.6.2010 / 8:00

"תדר", מיזם של קבוצות חרגול הפקות ו-TABAC שכולל גם בר בתל אביב, ישדר ברשת תכנים מוזיקליים, בהשתתפות שדרים ותיקים, מוזיקאים ודי ג'ייז, ביניהם קוואמי, כהן@מושון וסוליקו

יוזמה חדשה של קבוצת אנשי תרבות בתל אביב תשלב רדיו אינטרנטי עם חלל בילויים ייחודי. הפרויקט, ששמו "תדר", נוצר על ידי קבוצת חרגול הפקות וקבוצת TABAC, ששתיהן עסקו עד כה בתקלוטים, הפקת מסיבות, הבאת אמנים מחו"ל לישראל וייצוא אמנים ישראלים לגולה. במסגרת המהלך, ייפתח ברחוב הר סיני בתל אביב, סמוך לבית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי, חלל חדש אשר בתוכו תפעל תחנת רדיו.

ברדיו, שיהיה פעיל במשך 120 ימים בלבד, ישדרו מגוון שמות, חלקן בעלי ניסיון רדיופוני מוכר כמו קוואמי, לאון פלדמן וניב הדס, לצד מוזיקאים ודי ג'ייז כמו כהן@מושון, סוליקו, עוזי נבון ומכרים ועוד. התכנים ישודרו בסטרימינג באתר הבית של "תדר" כשבערב, עת הופכת הקומה התחתונה של המקום לבר-בית קפה, ישדר המקום סטים חיים ישירות לאתר.

הגרסה הסופית של אתר "תדר" טרם עלתה, אך הפרויקט כולו ייצא לדרך כבר ביום ראשון הקרוב, 27 ביוני. מדי שבוע תעלה וואלה! תרבות תכנים נבחרים מתוך שידורי "תדר". בנוסף, ישתף פעולה גם עם תחנת קול הקמפוס, 106FM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully