וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אייל דץ

24.6.2010 / 7:30

אבי נשר חוזר ולוקח אותנו לחיפה של שנות ה-60, ניקולא הקטן יוצא מהספרים אל האקרנים, מייקל דאגלאס חולה מין ושפעת החזירים עושה קאמבק מהסרטים - החל מהערב על המסך הגדול

פעם הייתי

באחד הסרטים המסקרנים של הקיץ, לוקח אותנו הבמאי אבי נשר אל חיפה של סוף שנות ה-60 כשבמוקד הסרט (המבוסס על ספרו של אמיר גוטפרוינד, "בשבילה גיבורים עפים") עומד אריק בן ה-14 (אותו מגלם תובל שפיר) שמתחיל לעבוד במשרד של חבר של אביו מילדותם ברומניה, השדכן התמהוני ניצול שואה יענקל'ה ברייד (אדיר מילר). משרדו של השדכן, שעוסק על הדרך גם בהברחות סחורה והימורים, ממוקם מתחת לבית קולנוע ישן שמנוהל על ידי שבעה גמדים רומנים, ניצולי שואה גם כן. אריק עובר מסע חניכה מרתק והעלילה מתפתלת לכיוונים שונים ולמפגשים עם טיפוסים משונים.

במאי: אבי נשר, שחקנים: אדיר מילר, מאיה דגן, דב נבון, תובל שפיר, דרור קרן (112 דקות)

החברים של ניקולא

קלאסיקת הילדים האהובה "ניקולא הקטן" של הסופר רנה גוסיני (מחבר "אסטריקס"), שהיתה להיט בשנות ה-50, מגיעה למסך הגדול ולוקחת את ניקולא וחבריו לימינו. כשניקולא מבין שאימו בהריון ושבקרוב יצטרף למשפחה ילד נוסף שיגנוב ממנו את כל תשומת הלב, הוא מחליט להזעיק את כל חבריו למשימה חשובה ביותר: למנוע מהוריו להביא את התינוק הביתה.

ציוני הביקורת: אתר Moviemaze העניק לסרט 80 מתוך 100, בעוד La Cote קבע 2.5 מתוך 5.

במאי: לורן טיראר שחקנים: ולרי למרסייר, קאד מראד ומקסים גודאר (91 דקות, צרפתית)

גבר מבוקש

"גבר מבוקש" מביא את סיפורו של בן (מייקל דאגלס), פעם סוחר המכוניות המצליח ביותר במנהטן שבעיקר אהב לחגוג עם רומנים מחוץ לנישואין והיום מכור למין שאיבד את עבודתו בעקבות מעשי שחיתות שביצע ונזרק על ידי אישתו השנייה ננסי ( סוזן סרנדון). כשהוא בתחתית של התחתית, מנסה בן לשמור על הדבר היחידי שעוד נשאר לו: מערכת היחסים עם ג'ורדן (מרי לואיז פרקר). בעודו מלווה לבית הספר את בתה של ג'ורדן, אליסון, העלילה מקבלת תפנית חדה.

ציוני הביקורות: טיים אאוט ניו יורק - 4 מתוך 5, שיקגו סאן טיימס - 3.5 מתוך 4

במאים: בריאן קופלמן ודיוויד לוויאן, שחקנים: מייקל דאגלס, סוזן סרנדון, ג'סי אייזנברג, ודני דה ויטו (90 דקות)

הנשאים

מותחן שנדמה שנעשה בהשפעת ההיסטריה שפקדה את העולם בעקבות שפעת החזירים. וירוס קטלני מתפשט ברחבי העולם וחבורת צעירים נוסעת במכונית לעבר חוף במקסיקו למצוא מחסה. כאשר הווירוס מתחיל להתפשט בין החברים, כל אחד מהם נאלץ להתמודד עם דילמה קשה – האם יהיה מוכן להרוג את חברו כדי לשרוד?

במאים: אלכס פסטור ודיוויד פסטור , שחקנים: לו טיילור פוצ'י, כריס פיין ופייפר פראבו (84 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully