וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוב האנשים ניצלו את תמימותו וכספו"

עינב שיף, צילומים: נמרוד סונדרס

25.6.2010 / 8:00

שמוליק מלול התאהב במייקל ג'קסון כמו כל אחד, אבל עם הזמן הפך למעריץ ואספן שלא ידע את נפשו מאז מותו של המלך. והוא גם יודע מי אחראי לזה

שמוליק מלול, 26

שמוליק מלול עם אוסף פריטי מייקל ג'קסון שברשותו. נמרוד סונדרס
לא יודע אם זה הקליפים או המוזיקה - אבל הוא נתפס. שמוליק מלול/נמרוד סונדרס

"החיבור עם מייקל התחיל בתחילת שנות ה-90, בגיל 6 אם אני זוכר נכון. כל מי שהיכרתי היה מעריץ של מייקל או שהתחפש למייקל, אני זוכר הרבה היסטריה סביבו. זה היה בתקופת האלבום 'Dangerous',כשמייקל גם ביקר בארץ בזמן הזה. הדיסק הראשון שקניתי היה של מייקל, זה היה 'History' וזה משך אותי אליו יותר ויותר. אני לא יודע להגיד אם זה הקליפים או המוזיקה, או הקסם המיוחד שלו אבל הוא פשוט תפס אותי בצורה מדהימה.

"אני לא חושב שהיה שלב מסוים שהבנתי שאני מעריץ, זה פשוט נהיה ככה עם הזמן. אני כן יכול להגיד שבסביבות 2002 הבנתי שאהבה שלי למייקל לוקחת אותי למקום של אספנות ואהבה עצומה שרק גדלה עם השנים. יחסית למייקל, העשור האחרון היה רגוע מאד מבחינה מוזיקלית אבל זה לא שינה לי או למעריצים שלו. הייתי בהיסטריה אחרי כל דבר קטן שלו, כל פיסת מידע שקשורה אליו ולאספנות כמובן".

שמוליק מלול עם אוסף פריטי מייקל ג'קסון שברשותו. נמרוד סונדרס
ואז, התחילה האספנות. שמוליק מלול/נמרוד סונדרס

איפה היית כששמעת שמייקל ג'קסון מת?

"לגבי היום הארור, כי הוא ממש ככה - 'היום הארור', אני הייתי בבית אחרי מקלחת. ממש שניות אחרי, הטלפון שלי התחיל לצלצל בסביבות 11 וחצי בלילה. ידידה שלי, שהיא גם אחת המעריצות אמרה לי 'תפתח חדשות ומהר!'. בהתחלה אמרתי 'תירגעי זו שמועה, זה סתם סיפור תוצרת מייקל והצהובונים', אבל לצערי הרב זה לא היה כך.

"התגובה היתה קשה. היא היתה מעורבת בהמון הלם ובהמון קושי להאמין לזה. בשלוש השעות הראשונות הייתי מרותק לחדשות מערוץ לערוץ ואני לא מאמין ומחכה שהזוועה תיגמר ויפסיקו עם המתח והרעש. הייתי ער כל הלילה עד 6 בבוקר לא יכולתי להאמין, לא יכולתי לעכל, שלא לדבר על לבכות. הייתי משותק עם מיליון סימני שאלה.

"בבוקר למחרת, אחרי שלא ישנתי דקה, הגעתי לחדשות ערוץ 10 כדי לדבר על המקרה ולחלוק רגשות. אבל הייתי בהלם גדול מדי כדי להבין מה קרה בדיוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שמוליק מלול עם אוסף פריטי מייקל ג'קסון שברשותו. נמרוד סונדרס
יותר מדי הלם, יותר מדי רגשות. מלול/נמרוד סונדרס

אז מה באמת קרה למייקל?

"אין משהו ש'באמת קרה לו'. זו שאלה גדולה מדי שאני לא יודע אם ומתי נדע באמת. מייקל היה צריך את תשומת לב האנשים שבאמת אהבו אותו, האנשים שיכלו והיו צריכים לדאוג לו. זו המשפחה שלו ואלו החברים הקרובים והאמיתיים שלו. הם אלה שהיו קרובים אליו פיזית ויכלו לעזור לו. אנחנו, המעריצים, הכי קרובים למייקל אבל גם הכי רחוקים כי אנחנו לא יכולנו לגשת ולהגיע אליו ולכן אני חושב שהאחריות במקרה הזה היתה על המשפחה והחברים הקרובים. בסך הכל רוב האנשים ואלו שעבדו איתו רק ניצלו את תמימותו ואת כספו".

שמוליק מלול עם אוסף פריטי מייקל ג'קסון שברשותו. נמרוד סונדרס
רק ניצלו את תמימותו. מלול/נמרוד סונדרס

ד"ר מוריי - אשם או לא אשם?

"ד"ר מוריי בעיניי כבר מזמן לא ד"ר ורשיונו היה צריך להישלל. הוא המבצע בכל הסיפור, הוא איש מסכן ועלוב שעשה הכל בשביל כסף. הוא רצח מלאך טהור בעולם הזה. אז כן ,הוא אשם והוא צריך להכנס לכלא לזמן ארוך מאד. מקווה שהצדק יצא לאור במשפט הקרוב".

מהו פריט ג'קסון היקר ביותר שיש ברשותך?

"ישנם כמה פריטים יקרים באוסף: האוסף 'Visionary', אוסף ראשון מסוגו למייקל שיצא ב-2006, שכולל מארז של 20 סינגלים, כשמצד אחד של הדיסק הסינגל עצמו ורמיקס שלו ומצד שני של הדיסק די.וי.די עם הקליפ. זה מוצר נדיר ומדהים עם מארז מדהים והערך שלו היום עומד על 600 דולר.

"יש לי גם מגזין של ווג האיטלקי, במהדורה נדירה מאד עם מייקל על השער. הערך שלו נע כיום בין 200 ל-300 דולר. ונסיים בספר מדהים, שיצא לפני מספר חודשים ונקרא 'Opus'. זה מוצר נדיר שכולל 400 עמודים על מייקל במשקל של 13 קילו . גדול מאד וכבד. הוא נמכר כיום ב-300 דולר, אך אני מאמין שהערך שלו יעבור את ה-2000 דולר בקלות, ברגע שהוא יפסיק להימכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully