וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מייקל ג'קסון הגיש תביעה נגד ד"ר קונראד מוריי

עינב שיף

26.6.2010 / 5:07

ג'ו ג'קסון בחר להגיש תביעה אזרחית נגד הרופא, העומד גם למשפט פלילי, ביום השנה למותו של בנו בטענה כי ד"ר מוריי נהג בבנו ברשלנות ואף ניסה להסתיר את מתן הפרופופול לג'קסון

ג'ו ג'קסון, אביו של מייקל ג'קסון, הגיש אמש (שישי) תביעה אזרחית לבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס נגד ד"ר קונראד מוריי, לשעבר רופאו האישי של בנו. ג'קסון תובע למעלה מ-75,000 דולרים מהרופא, בטענה כי מוריי נהג ברשלנות בבנו כשהזריק לבנו את חומר הפרופופול, אשר נהוג לתת בבית החולים בלבד. בנוסף, עורכי דינו של ג'קסון טוענים כי מוריי אף ניסה להסתיר את העובדה שהזריק את החומר רב העוצמה.

ג'ו ג'קסון הצהיר בעבר כי הוא מתכוון לתבוע אזרחית את מוריי, אולם נאלץ להגיש את התביעה ברגע האחרון, שכן החוק בקליפורניה קובע שניתן להגיש תביעה שכזו עד יום השנה למקרה המוות, שחל ב-25 ביוני. עורך דינו של מוריי הגיב בהצהרה בה אמר כי "חפותו של מרשי תוכח בבית המשפט".

כזכור, מוריי יעמוד בחודשים הקרובים למשפט פלילי, לאחר שפרקליטות לוס אנג'לס הגיעה למסקנה כי נהג שלא כחוק באופן בו טיפל בג'קסון. הסעיף בו הוא מואשם הוא "הריגה שלא במזיד". עד כה, זכה מוריי להישג משמעותי בתיק זה, כשבית המשפט קבע שרשיונו הרפואי לא יישלל והוא יוכל להמשיך ולקבל מטופלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully