וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפסטיבל הקולנוע הגאה

עינב שיף

27.6.2010 / 10:18

"Open" ו"חייה ומותה של כנופיית פורנו" זכו בפרס הסרט העלילתי הטוב ביותר בפסטיבל, שננעל בשבת בסינמטק תל אביב. "גלויה לאבא" של מיכאל שטוק הוא הסרט התיעודי הטוב ביותר

הסרטים "Open" של ג'ייק יוזנה ו"חייה ומותה של כנופיית פורנו" של מלאדן ג'ורג'ביץ' זכו בפרס הסרט העלילתי הטוב ביותר בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע הגאה, שננעל אמש (שבת) בסינמטק תל אביב. הסרט "זיוני שכל" של ערן קובליק קידר וריקרדו רויסטשר זכה בציון לשבח בקטגוריה.

פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר הוענק לסרט "גלויה לאבא" של מיכאל שטוק ואילו פרס לסרט הישראלי הקצר הטוב ביותר הוענק לסרטו של יואב ענבר "מילה". ציון לשבח הוענק לסרטים "פות ושבר" של ליבי טישלר ו"שמור עליי של הבמאי מיש.

בתחרות הפיצ'ינג לקולנוע ישראלי גאה זכה הסרט "פרה אדומה" של הבמאית ציביה ברקאי בהפקת רונן בן טל במענק בגובה 15,000 שקלים מטעם קרן רבינוביץ' לאמנויות. כמו כן, הוענק לראשונה בפסטיבל פרס לסרט שנוצר על ידי בני נוער. הסרט הזוכה הוא "סובלנות כלפי הקהילה ההומו-לסבית" של קבוצת בני מצווה ממתנ"ס ראש פינה. הפרס לסרט הקצר הבינלאומי הטוב ביותר הוענק ל"לא שיר אהבה", סרטו של אריק גרנאנד.

מארגני הפסטיבל מציינים בסיפוק כי בפסטיבל הוקרנו בסך הכל 50 סרטים באורך מלא וכ-70 סרטים קצרים מהארץ ומהעולם. חברת פורום פילם תפיץ את סרט הפתיחה של הפסטיבל, "אני אוהב אותך, פיליפ מוריס" החל מה-1 ביולי, בעקבות ההתעניינות הרבה בסרט לאחר הקרנתו בפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully