וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליאנה פרנק חוזרת להופעה אחת בהרכבה המקורי

עינב שיף

27.6.2010 / 11:59

הלהקה תחגוג 20 שנים לצאת אלבומה "אין לבחור", בו נכלל גם להיטם הגדול ביותר, "זיווה", בהופעה חגיגית במועדון הבארבי בתל אביב ב-12 באוגוסט

להקת פוליאנה פרנק תתאחד לראשונה זה מספר שנים להופעה בהרכבה המקורי, הכולל את שרון בן עזר, עמי לוי, רזי בן עזר ושבי עוזיאל. זאת, לציון 20 שנים לצאת האלבום "אין לבחור", מאלבומיהם הזכורים ביותר, הן בשל השיר "זיווה" ו"הנצורים והצודקים", שהמשיך את הקו הפוליטי של הלהקה שהחל בשיר "גיבור צבא ההגנה".

הלהקה תופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-12 באוגוסט ולאחר מכן תגיע למפגש מיוחד עם הקהל במסגרת הסדרה "סיפורים במונו" בתיאטרון תמונע. הסשן עם הלהקה עם ייערך ב-14 באוגוסט. ממפיקי המופע, חברת מונוקרייב, נמסר כי מחיר כרטיס להופעה בבארבי עומד על 85 שקלים במכירה מוקדמת ויעלה ל-100 שקלים מה-1 באוגוסט או ביום המופע, כרטיס ל"סיפורים במונו" עם הלהקה יעלה 50 שקלים.

פוליאנה פרנק הוקמה על ידי שרון בן עזר וליאורה מוגרבי ולאחר מכן עברה לפורמט הרביעייה עמו תופיע במועדון הבארבי. הארבעה הקליטו קסטה ראשונה בשם "חיה ומתה בארון" שיצאה בלייבל של האוזן השלישית. האלבום "אין לבחור" יצא בשנת 1990 ולאחר מכן הוציאה הלהקה בפורמט אחר, שכלל את בן עזר וחיים אילפמן את האלבום "אחרי הציונות על שפת הים" ואלבום אוסף נדירים. השניים מופיעים יחדיו תחת השם פוליאנה פרנק לעתים רחוקות ובחורף הקרוב צפויה להוציא בן עזר אלבום סולו ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully