וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ווילסון: "רבים נגעלים מהממשלה בישראל והפעולות הצבאיות שלה"

עינב שיף

27.6.2010 / 16:35

סולן פורקיופיין טרי הזים את השמועות על ביטול הופעתה של הלהקה בישראל, אך לא חסך בביקורת עליה: ”אני יודע שהפעולות לא מייצגות בהכרח את מה שישראלים חושבים”

אחת הלהקות הראשונות שעלו כמועמדות לביטול הופעתה בישראל לאחר ההשתלטות על המשט לעזה היתה פורקיופיין טרי. גורמים רבים בתעשייה עסקו במתופף הלהקה, גווין הריסון, המחזיק בעמדות פרו-פלסטיניות, והעלו ספקולציות באשר לכוונתה של הלהקה לבטל את הופעתה המתוכננת בישראל ב-7 ביולי בגני התערוכה.

כעת, סולן ההרכב סטיבן ווילסון, עושה סוף לשמועות ואומר כי ההופעה תתקיים כמתוכנן. "בגלל שגרתי בתל אביב והכרתי המון אנשים, אני יודע שרבים מהם נגעלים מהממשלה ומהפעולות הצבאיות שלה", אומר ווילסון בראיון שיפורסם מחר (שני) באתר "לילה". "אני גם יודע שהפעילויות האלו או הממשלה לא מייצגות בהכרח את מה שהרבה אנשים בישראל חושבים. חוץ מזה, אני יודע שזה נשמע צ'יזי, אבל אני תמיד הייתי נגד העירוב של פוליטיקה עם מוזיקה. מוזיקה אמורה לעשות בדיוק ההיפך ולחבר אנשים, לא להפריד ביניהם. מלבד זאת, איך זה יעשה לנו טוב אם נבטל את ההופעה ולא ישמעו אותנו בכלל?"

ווילסון אף הוסיף כי בשנה הבאה ייצא אלבום שלישי להרכב בלאקפילד, המשותף לו ולאביב גפן. "כתבנו כבר שישה שירים מצוינים ואנחנו בתהליך", אמר ווילסון. "האלבום השלישי ייצא כנראה בתחילת השנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully