וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אונילי והפרויקט הסודי מרססים

28.6.2010 / 8:56

הפרויקט הסודי, הצמד שהקימו אונילי ושאולי עשת, חוגג סינגל חדש וקליפ מגניב לשיר "It's Alright Now". צפו בבכורה ותבינו מאונילי מה קורה כשיורים על אנשים ברחוב ברובה מים

יח"צ - חד פעמי

(בימוי ועריכה: אונילי)

בוקר אחד החליטו אונילי ושאול עשת, המרכיבים את הפרויקט הסודי, לקחת אופנוע, לקנות שתי קסדות ושני רובי מים - ולצאת לצלם קליפ לשיר "It's Alright Now" שייכלל באלבומם המשותף שייצא בקרוב. "פשוט ירינו בכל מה שזז", מספרת אונילי, "ודבר מזה לא היה מבוים. האיש שרדף אחרי ברחוב ורצה להרביץ לי - באמת רדף אחריי".

אונילי מספרת כי הפרויקט החדש (שנקרא סודי לאחר שהעבירה סקיצות לחברה שלה, ש"נורא התלהבה מהפרויקט הסודי שלי - אז נשארנו עם השם") מאפשר לה לקחת מנוחה מהאחריות הגדולה הכרוכה בפרויקט הסולו שלה. "שאולי עבד על כל המוזיקה ואני רק על המילים", היא אומרת, "זה פשוט הוריד ממני את העול. עכשיו אני רק זמרת וזה כזה כיף! אני באה להופעות עם תיק קטן, כאילו אני המתופף של הלהקה, רק בלי לשכב עם כל הבחורות".

אלבום הבכורה של השניים ייצא בתחילת יולי והוא ייחגג בהופעת השקה שתיערך ב-16 ביולי בתיאטרון תמונע בתל אביב, עם האורח המיוחד דני סנדרסון. הקשר בין המוזיקאי הוותיק לפרויקט נוצר דרך עבודתו של עשת בלהקה של סנדרסון, שהסכים לבוא ולבצע עם השניים שירים שלו ושל כוורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully