וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "צעצוע של סיפור 3" עדיין מוביל

עינב שיף

27.6.2010 / 18:51

סרט האנימציה של פיקסאר מרשים עם 59 מיליון דולר בסוף השבוע השני להקרנתו. "מגודלים" של אדם סנדלר במקום השני, פתיחה מאכזבת ל"כמו יום ולילה" של טום קרוז וקמרון דיאז

"אווטאר" הוכיח שסרטי תלת-מימד יכולים לשנות את חוקיות טבלת שוברי הקופות ולהימנע מנפילת ההכנסות ככל שהשבועות עוברים.

"צעצוע של סיפור 3" לא יגיע ככל הנראה למימדי האפוס ההוא של ג'יימס קמרון, אבל גם הוא מרשים למדי במספרים שהוא מציג: סרטו של לי אנקריץ' הכניס בסוף השבוע השני להקרנתו 59 מיליון דולר, כשגם באמצע השבוע הציג הסרט מספרים מצוינים. בסך הכל, הכניס הסרט עד כה 226 מיליון דולר בארצות הברית בלבד וכעת נותר לראות כיצד יעמוד באתגר "דמדומים 3: ליקוי חמה", שיוצא בסוף השבוע הקרוב.

"מגודלים", סרט חדש בכיכובו של אדם סנדלר, הוא הזוכה במקום השני השבוע. הסרט הכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו 41 מיליון דולר, סכום נאה שמציב אותו כפתיחה הרביעית בטיבה לסרטי סנדלר. "כמו יום ולילה" של טום קרוז וקמרון דיאז מאכזב עם פתיחה של 20.5 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע.

"קראטה קיד" בכיכובם של ג'יידן סמית' וג'קי צ'אן נופל למקום הרביעי, עם הכנסות של 15.6 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. "צוות לעניין", שהולך עמו עקב בצד אגודל מאז יצאו שניהם לאקרנים, נמצא אחריו במקום החמישי עם הכנסות בגובה 6 מיליון דולר בסוף השבוע.

בהמשך הטבלה

החמישיה השניה בטבלה נפתחת עם "Get Him to The Greek" בכיכובו של ראסל ברנד, שהכניס 3.01 מיליון דולר בסוף השבוע ומיד אחריו מגיע "שרק לנצח", עם 2.85 מיליון דולר. במקום השמיני נמצא "הנסיך הפרסי: חולות הזמן", שמצליח לשרוד שבוע חמישי בעשיריה עם הכנסות בגובה 2.8 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

הטבלה נסגרת בשני כישלונות קופתיים יחסיים: "קילרים" בכיכובם של אשטון קוטצ'ר וקת'רין הייגל ואחד הכישלונות הגדולים של התקופה, "Jonah Hex", שבסוף השבוע השני שלו בקולנועים כבר נמצא במקום העשירי (הכנסות של 1.6 מיליון דולר בלבד) וככל הנראה הטבלה תיפרד ממנו בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully