וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש מחלוקת גדולה בפיית'לס לגבי השאלה האם להופיע בישראל"

28.6.2010 / 17:00

איילה בן טובים, סיסטר בליס מפיית'לס בשבילכם, מספרת לוואלה! תרבות עד כמה בעייתי המצב של ישראל בזירה הבינלאומית. צפו גם בקליפ של הלהקה מתוך אלבומה החדש

יח"צ - חד פעמי

(כתב: עינב שיף)

בניגוד להרבה מוזיקאים ומוזיקאיות בסדר הגודל שלה, סיסטר בליס מפיית'לס לא מתחבאת מאחורי ניסוחים מעורפלים או דו משמעיים. דווקא היא, איילה בן טובים בשמה המקורי ואישה עם שורשים עמוקים בישראל, אומרת לישראלים את האמת בפנים: "יש קונפליקט גדול בלהקה לגבי הופעה בישראל בימים אלו", סיפרה בגילוי לב לוואלה! תרבות. "יש לישראל בעיה גדולה בחדשות הבינלאומיות, עם הממשלה והמצב ואיך שהוא נראה מבחוץ.

"לי באופן אישי זה חשוב מאי פעם לבוא עם פיית'לס להופיע בישראל ואנחנו מדברים על זה בלהקה ולא מצליחים להסכים, כי אני לא מצליחה לשכנע את רולו ומקסי", הוסיפה בן טובים. "כמו שאתה בטח יודע, יש תנועה של אמנים שקוראת שלא להגיע לישראל ובשבילי זה פאקינג משוגע – זו בדיוק התקופה להופיע בישראל".

הראיון הבלעדי עם בן טובים מתקיים לרגל צאת אלבומם החדש של פיית'לס, "The Dance" (ייבוא: הליקון) והוא יפורסם במלואו מחר (שלישי) בוואלה! תרבות. בשיחה, מדברת בן טובים על חייה החדשים כאמא שנמצאת באחת מלהקות הדאנס הגדולות בעולם, היחסים המורכבים עם רולו ומקסי ג'אז, שותפיה לפיית'לס, וגם על מצבו של עולם הדאנס מאז שינתה אותו פיית'לס באמצע שנות ה-90. בינתיים, תוכלו לצפות בקליפ המצוין של הלהקה לסינגל המוביל של האלבום, "Not Going Home".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully