וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיטרה של דויד ברוזה תוצג במוזיאון מצדה

עינב שיף

30.6.2010 / 8:30

הזמר המזוהה ביותר עם הגן הלאומי העתיק מעצב גיטרה יוקרתית בשם "מצדה" שגם תוצב במוזיאון שבמקום, לבקשת מנהל האתר. ברוזה: "זה יוסיף נופך רומנטי למקום הקשה הזה"

שנים שמצדה היא שם נרדף לדויד ברוזה בהופעה, עדיף בשעות הזריחה ועדיף עוד יותר עם השיר "מתחת לשמיים". אלא שעתה, 17 שנים אחרי שהופיע שם לראשונה, ברוזה יונצח במוזיאון של האתר העתיק, דרך הכלי היקר לו מכל – הגיטרה.

הכל החל בליין הגיטרות שמעצבים ברוזה ומומחה הגיטרה שמוליק בודגוב, בעל חנות גיטרות מפורסמת בתל אביב. ברוזה מעצב עבור בודגוב ליין שלם, כשהגיטרה היקרה ביותר בליין תיקרא "מצדה", על שם אותו המקום ואותן הופעות. כשאיתן קמבל, מנהל הגן הלאומי של מצדה שמע על כך, הוא מיד ביקש להציב את הגיטרה במוזיאון האתר ובכך לקשור רשמית את ברוזה למקום.

ברוזה מצידו, הבטיח כי ברגע שאכן תהיה גיטרה בדגם הזה, היא תועבר לרשות המוזיאון, לרגל שובו למצדה לאחר שנת הפסקה (בשל חגיגות 25 השנים ל"האישה שאיתי") ב-24 ביולי, הוא ט"ו באב. "מרגש אותי שיש כלי מוזיקה שמחובר למקום המיוחד הזה", אמר ברוזה לוואלה! תרבות. "מרגש אותי גם שהכלי הזה הוא גיטרה, מה שמוסיף עוד נופך רומנטי למקום הקשה הזה שקוראים לו מצדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully