וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: לארי קינג עוזב את CNN

עינב שיף

30.6.2010 / 8:55

המגיש הוותיק הודיע כי בסתיו ינטוש את תוכנית הראיונות הוותיקה שלו לאחר 25 שנים. "אני רוצה להקדיש יותר זמן למשפחתי ולילדיי", אמר קינג, שיישאר ב-CNN למשדרים מיוחדים

סוף עידן בטלוויזיה האמריקאית: לארי קינג, מגיש תוכנית הראיונות הוותיקה והיוקרתית של CNN, הודיע סופית על עזיבתו את התוכנית בסתיו הקרוב. קינג פרסם אמש (שלישי) הצהרה בה סיפר כי ביקש מראשי הרשת לסיים את תפקידו, כדי להקדיש זמן למשפחתו וילדיו. "עכשיו, אוכל להגיע למשחקי ליגת הנוער שלהם", אמר קינג בהצהרה.

עם זאת, הודיע קינג כי יישאר חלק מ-CNN, כמגיש ספיישלים ומשדרים מיוחדים בנושאים לאומיים ובינלאומיים. "אני גאה בכך שנכנסו לשיא גינס כתוכנית הרצופה ביותר בעלת אותו מנחה", כתב קינג, "עם סגירתו של פרק אחד והציפייה לעתיד ומה שהפרק הבא יביא עמו, הגיע הזמן לתלות את בגדי הלילה שלי".

"לארי הוא חבר אהוב במשפחת CNN והוא ימשיך לתרום לנו עם ספיישלים תקופתיים", כתב נשיא CNN, ג'ונתן קליין, לעובדי הרשת. CNN אף הודיעה כי תכריז על עתידה של תוכנית הראיונות של קינג בשבועות הקרובים, כשבאחרונה נרמז כי מחליפו של העיתונאי הוותיק יהיה העיתונאי הבריטי פירס מורגן.

קינג בן ה-76 חגג באחרונה את השנה ה-25 לתוכניתו, הנחשבת לאחת הגדולות והחשובות בארצות הברית. במהלך הקריירה בת 53 השנים שלו ערך קינג למעלה מ-50 אלף ראיונות עם פוליטיקאים, אמנים, סלבריטאים ועוד.

למרות יוקרתה, סבלה תוכניתו של קינג מירידה חדה ברייטינג (43%) בחודשים הראשונים של 2010. כמו כן, פורסמו דיווחים שונים אודות התמוטטות נישואיו השמיניים של קינג עם שון סאות'וויק. הזוג הודיע לפני מספר חודשים על גירושים, אולם לאחר מכן חזר בו. על פי דיווחי המשטרה, סאות'וויק אף ניסתה להתאבד באחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • לארי קינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully