וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגורילאז מגיעים לסוריה ולבנון

עינב שיף

30.6.2010 / 11:35

ההרכב של דיימון אלברן יעלה את המופע המלא של הלהקה בביירות ובדמשק, שם תהיה לאחת הלהקות המערביות הראשונות המופיעות בסוריה בשנים האחרונות

רויטרס

בעוד בישראל אפילו לא זכינו לראות את הגורילאז סאונד סיסטם,
(הגורילאז בפסטיבל גלסטונברי, צילום: רויטרס)

שכנינו מצפון יזכו לדבר האמיתי: דיימון אלברן יביא את האורקסטרה המלאה של הגורילאז לביירות, בירת לבנון ולאחר מכן בדמשק. בביירות יופיעו הגורילאז ב-20 ביולי כחלק מפסטיבל רב משתתפים בשם Byblos Festival וב-25 ביולי תופיע הלהקה באירוע נדיר בבירת סוריה, שלא נוהגת לארח הופעות רוק.

הקשר של אלברן למדינות ערב הלך והתהדק במהלך העשור האחרון, החל מאלבומה האחרון של בלר, "Think Tank" ועד ההקלטות של האלבום של הגורילאז, בהן השתתפה התזמורת הלאומית הסורית למוזיקה ערבית. כלי תקשורת אף פרסמו שהלהקה הקליטה חלקים מאלבומה במדינה, אך מידע זה לא אושר רשמית. כעת, תתאחד הלהקה עם התזמורת, כ"אחד המופעים הראשונים של להקה מערבית בפני הציבור הסורי", כפי שנכתב באתרה הרשמי של הלהקה.

הגורליאז נמצאים כעת בסיבוב ההופעות התומך באלבום "Plastic Beach" ונקרא "The Escape to Plastic Beach". באלבום, השלישי במספר של ההרכב, מתארחים מוזיקאים רבים, החל מסנופ דוג, דרך לו ריד ודה לה סול. חלק מהמוזיקאים, כמו בובי וומאק, דה לה סול וקיינו יגיעו גם להופעות בסוריה ודמשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully