וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניבל קורפס באים לבלוע את ישראל

1.7.2010 / 10:30

להקת הדת' מטאל תגיע להופעה ראשונה בישראל ב-8 ביולי בתל אביב ולכבוד האירוע, קבלו קליפ של הלהקה וראיון עם הסולן ג'ורג' פישר, שמבטיח שהכינוי "טוחן הגופות" הוא רק כינוי

יח"צ - חד פעמי

(צפו בקליפ של קניבל קורפס לשיר "Death Walking Terror". כתב: עינב שיף)

"אני מקווה שאנשים חושבים עליי שאני בן אדם נחמד", כך אומר ג'ורג' פישר, סולן להקת הדת' מטאל האימתנית בראיון לרגל בואה של הלהקה להופעה ראשונה בישראל, ב-8 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב. "בדת' מטאל אתה נראה נורא כועס וזועם, אבל זו באמת רק צורת הבעה אמנותית – המוזיקה אגרסיבית ואנחנו די נורמליים".

אבל אתה מבין למה אנשים יכולים לחשוב עליכם אחרת, נכון?

"ברור לי, אבל זה קטע כזה. אנחנו למשל נראים עצבניים ואלימים בצילומים, פשוט כי אנחנו סובלים שם כמו שאתה לא מאמין. פאקינג 8 שעות של צילומי פרומו זה הסיוט הכי גדול של כל מוזיקאי, גם אם הוא עושה פופ דפוק. לכן אני מנצל את הבמה להבהיר להורים המודאגים: אנחנו לא רשעים, אנחנו אנשים שלווים שטוב להם איפה שהם. אנחנו פשוט אוהבים לעשות רעש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באמת, אנשים נחמדים. קניבל קורפס, פישר במרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצורך הבהרה אגב, כינויו של פישר הוא "טוחן הגופות", אבל הוא באמת אדם נחמד. הוא למשל מצהיר שמעולם לא התעניין בפוליטיקה ושאף פעם לא פקפק בהגעתה של הלהקה לישראל, אין לו מושג מה זה המשט לעזה ומבחינתו – כל עוד יש במה לעלות עליה, גם בנגלדש באה בחשבון. "אף פעם לא היינו מודאגים מענייני ביטחון וכל מיני דברים מסביב", הוא אומר, "כך שאנחנו מצפים לקהל מופרע שיגיע ויעשה חיים".

מה אתה חושב כשאתה שומע שירים של קניבל קורפס?

"שאנחנו חייבים להיות טובים יותר. אנחנו מנסים להיות טובים יותר בכל תקליט, להיות יצירתיים יותר ולהשתפר. אחרי שאתה עושה אלבום, אתה מקשיב לו ונראה לי שזה פשוט חרא. אני מנסה לשיר טוב יותר, גם אם אני צריך לשנות גישה באיך שאני מבצע שירים. תאמין לי, אם היינו עושים את התקליט המושלם, היינו פורשים כבר".

יש משהו שמפחיד אותך?

"שלאנשים יפסיק יהיה להיות אכפת מאיתנו, שכל זה לא יהיה יותר. יש לי סיוט כזה, שאנחנו עולים לבמה, מנגנים והקהל פשוט לא זז סנטימטר. תאר לך שאנשים לא באים להופעה, איזו מחשבה איומה זו, לכן אני אומר לקהל הישראלי – תגיעו. באמת, לא טוב להשאיר אותנו לבד. וזה גם יוצא ביום ההולדת שלי. אני תמיד יותר טוב בימי הולדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully