וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עריק אשכוליות: דרור רפאל מסכם שבוע

דרור רפאל

1.7.2010 / 11:00

איך עריק שמת עשה מצה"ל צבא קטן ונקמן? איך תזהו ילדות מעמנואל בחופש? ולמה כולם צועדים בשביל גלעד גם בשמש? דרור רפאל היה עונה לכם, אבל הוא ב-HD

מי העז לערוק מהצבא ולמות?

יאיר ששון נהרג בתאונת דרכים כשערק מהצבא. כשהיה חי, הצבא רצה אותו בשירות והוא לא. במותו, הוא מבקש להיות מוכר כחלל צה"ל והצבא מסרב. היועץ המשפטי קבע שייקבר כחלל צה"ל. אבל לא כל החללים שווים. יש שנפלו בקרב ויש שנפלו מאופנוע. יש שהיו ממש נחמדים ומועילים ויש שהיו לא מנומסים, שעשו סמים או אפילו רצחו. הצבא ניסה להתעקש דווקא עם החייל שערק. את המאבק נגד ששון הוביל ראש אכ"א לשעבר, האלוף במיל' אלעזר שטרן, אדם שהוא כל כך קנאי לערכים שלו, שבדרך שכח להיות אדם.

הצבא הציב סלקטור בכניסה לבית הקברות. צה"ל רצה להיות קטן וחכם ועם השנים הפך להיות קטן ונקמן. כל כך נקמן שכשתהיה תחיית המתים, הוא יחשב את הזמן של הדפוק של ששון וישאיר אותו שם. צבא קטן, טיפש ונקמן שנלחם בחייל עריק שנהרג בתאונת דרכים, ואפילו לו הוא מצליח להפסיד.

למה אני לא עושה כלום בקשר למונדיאל?

יש לי yes מקס HD ו-VOD תלת מימד טאץ', שזה הדבר הבא בעולם הכדורגל. אני יכול לעצור את המשחק HD בנגיעת יד ולהכניס שחקן אחר, כולל מראדונה במצבו הנוכחי. אני גם יכול לעשות פריז לכל השחקנים ולתת למסי לרוץ לבד. אני גם יכול להיכנס למשחק בעצמי, למסור למסי ושהוא יתקע את הגול, שיהיה לו בכיף. אני באמת יכול. אני יכול לגרום לשוער הגרמני לפספס כדורים בכוונה. אני יכול.

אבל אני לא רוצה. וגם אין לי yes, וגם לא גרעינים ובירה ואפילו לא כרס בירה. בגלל החום אני גם מתקלח פעמיים ביום, וכשאני יוצא מהמקלחת העור יבש ואז אני מורח קרם, וכך את רוב המשחקים אני מפספס. או שומע על התוצאה אחרי. אלוהים נותן HD ו-VOD תלת מימד טאץ' למי שהאצבעות מחליקות לו על המסך בגלל קרם לחות.

כמה שאלות בוערות וכמה תשובות קרירות

אתה בעד המצעד?

בעיקרון כן, בחום לא.

אבל זו מטרה חשובה.

השחרור כן, העסקה לא.

המשפחה כבר לא מאופקת, הא?

היא היתה, עכשיו פחות.

ומה קרה לעיתונות, לא רק הסרטים הצהובים שהם מחלקים?

מעריב וידיעות כן. דווקא הארץ וישראל היום לא.

וכל הכבוד לבן כספית, יצא נגד העיתון שלו.

כבוד לבן כן, אבל גם מספיק עם כספית.

אז המסע לשליט יעזור?

ליחסי ציבור כן, להחזיר אותו לא.

אז מה אנחנו צריכים לעשות ?

להפסיק לשאול שאלות קשות, ולענות תשובות קצרות וקרירות.

וזה יעזור ?

לאלה ששואלים לא.

ולאלה שעונים?

אולי די?

איך יידעו שאתם צעירים בחופשה?

לצעירים בפריפריה: תשתו בירות, תפוצצו בקבוקים על הרצפה ותשאירו את הזכוכיות. תלכו לפארק ותקשקשו על המגלשות "יוגב ההומו".

צעירים במרכז: תשבו על הדשא, תעשנו נרגילה. תשאירו כמה שיותר לכלוך. כשאתם חוזרים הביתה ב 5 בבוקר, תצעקו חזק, כדי להעיר את השכנים. אם יש אינטרקום, תלחצו על כל הכפתורים.

לבנות בעמנואל: אם אתן אשכנזיות תשחקו ב-לא לא/שחור שחור. אם אתן ספרדיות ב- כן כן/לבן לבן. דמקה הוא משחק החיים שלכן. שחקו בו בתבונה.

צעירים בכל הארץ : בית הספר נסגר, להורים אין סבלנות בשבילכם. אתם לנפשותיכם. קיץ נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully