וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גרפילד הוא ספיידרמן החדש

עינב שיף

2.7.2010 / 4:08

השחקן הבריטי שלא כיכב בשובר קופות עד כה, נבחר לתפקיד היוקרתי של פיטר פרקר בסרט הבא בסדרה. "יש בו שילוב נדיר של אנושיות, שנינות ואינטליגנציה", אמר עליו במאי הסרט, מארק ווב

הסתיים המירוץ אחר אחד התפקידים היוקרתיים בעולם שוברי הקופות: השחקן הבריטי אנדרו גרפילד נבחר על ידי אולפני סוני כספיידרמן הבא, בסרט שעתיד לצאת לאקרנים ב-2012, כך הודיעו סוני במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה במקסיקו.

"למרות ששמו עשוי להיות חדש לרבים, מי שמכיר את עבודתו של השחקן הצעיר הזה מודע לכישרונותיו", אמר במאי הסרט, מארק ווב. "יש בו שילוב נדיר של אנושיות, שנינות ואינטליגנציה".

גרפילד בן ה-26 מעולם לא שיחק בסרט בליגה של "ספיידרמן", משוברי הקופות הגדולים בכל הזמנים. עד כה כיכב השחקן בסרטים כמו "מסע הפלאים של ד"ר פרנסוס", "בוי A" וכן הוא עתיד לככב בסרט "Network" על מייסדי הרשת החברתית פייסבוק. ההוליווד ריפורטר מספר כי בחירתו לתפקיד נודעה לו רק דקות ספורות לפני ההודעה לתקשורת.

גרפילד ייכנס לנעלי הענק שהשאיר טובי מגווייר, כוכב שלושת סרטי "ספיידרמן" הקודמים שעזב את הסדרה, כמו גם הבמאי סם ריימי, במסגרת המהפך שביצעה סוני במותג של "ספיידרמן". הסרט הבא בסדרה צפוי לצאת בחודש יולי 2012 בפורמט תלת מימד ולעסוק בימי התיכון של פיטר פרקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully