וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסופרנוס" גויסו לטובת העברתו של לברון ג'יימס לניו יורק

עינב שיף

3.7.2010 / 20:26

אתר ESPN מדווח כי דמויותיהם של טוני וכרמלה מסדרת המופת הפציעו בסרטון שהכינו הניו יורק ניקס לראשונה מאז סיום הסדרה, כדי לשכנע את המעריץ לברון ג'יימס לעבור לקבוצה

שלוש שנים עברו מאז הוחשך המסך בפרק הסיום של "הסופרנוס", מהסדרות המדוברות והחשובות בטלוויזיה. מאז, יוצר הסדרה דיוויד צ'ייס הצהיר לא אחת כי לא יהיה לה המשך - לא בקולנוע ולא בטלוויזיה וכי זהו סוף הפסוק עבור הסדרה ודמויותיה הראשיות - טוני (ג'יימס גנדולפיני) וכרמלה (אידי פלקו).

אלא שבמסגרת מאמצי העל שעושה קבוצת ה-NBA ניו יורק ניקס להביא את השחקן הנחשב לטוב בעולם, לברון ג'יימס מהקליבלנד קבאלירס, ביצעה הקבוצה מהלך די וירטואוזי ואיחדה בין גנדולפיני לפלקו, לצורך הרשמתו של השחקן, הנחשב למעריץ של הסדרה.

כך, אתר ESPN מדווח כי בפגישה שנערכה ביום חמישי בין ראשי הקבוצה לשחקן הוקרן בפניו סרטון, הנפתח בקטע בכיכובם של טוני וכרמלה סופרנו. בעלילה, נמצאים השניים בתוכנית להגנת עדים וחיים במקום מבודד. בשלב מסויים, טוני אומר לכרמלה כי חבר חשוב שלו מגיע העירה, חבר העונה לשם לברון ג'יימס והוא זקוק לאכסניה.

כרמלה, כך על פי הדיווח, מחפשת במחשב שלה מקום מתאים ולפתע הסרטון עובר להראות את המדיסון סקוור גארדן, מגרשה הביתי של הניקס, עליו אמר ג'יימס כי זהו מקום המשחק האהוב עליו. לאחר מכן המשיכה הפרזנטציה עם הופעות אורח של שחקני עבר של הקבוצה, ראש העירייה לשעבר ג'וליאני ושחקן-בדרן כריס רוק.

עבור גנדולפיני לפחות, אין זו הפעם הראשונה שהוא תורם את שמו ומעמדו כדי לשכנע את ג'יימס להגיע לקבוצה. בטקס הפרסים Guys Choice Awards שנערך באחרונה עלה גנדולפיני להציג את אחד הפרסים ופתח בבקשה: "לברון, אני מבקש שתבוא לניו יורק", פנה השחקן לכדורסלן שישב בקהל. "אם אתה תתגעגע לקליבלנד, תוכל לעבור את הגשר ולהגיע לניו ג'רזי. זה די אותו הדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully