וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה קינן, שלומי שבן ועמיר לב יחגגו 4 שנים למועדון לבונטין 7 בת"א

עינב שיף

4.7.2010 / 11:51

השלושה, יחד עם מוזיקאים נוספים יופיעו במרתון בן שלושה ימים לחגיגת יום ההולדת של מועדון ההופעות, שנפתח על רקע מלחמת לבנון השנייה והצליח לשרוד גם את חולדאי

מועדון לבונטין 7 יחגוג ארבע שנים להיווסדו במרתון הופעות בן שלושה ימים. הפסטיבל יתקיים ב-12,13 וה-14 ביולי במועדון, שכל יום יוקדש לרשימת אמנים עם מכנה משותף ביניהם. הכניסה לפסטיבל תעלה 50 שקלים.

ביום הראשון לפסטיבל, ה-12 ביולי, יופיעו בום פם,בני בשן עם איתמר רוטשילד, ZORK, ירונה כספי, נעם נבו שתארח את דפנה קינן, נערות ריינס, אלקטרה ושלומי שבן. למחרת, יופיעו במקום אוי דיוויז'ן, אורי פרוסט, אלכס דרול, אביב מארק, אריאל שיבולת,
מיכל גבע, עמיר לב, Raw Men Empire, קיצו ורונה קינן.

ביום האחרון לפסטיבל יופיעו וובוזלה של חברי בלקן במחסן, חיה מילר, יעל קראוס, NX2, עינב ג'קסון כהן, רונן כוכבי, פרפטאום דיסקו של רמי גבאי ומאיה דוניץ, רונן כוכבי ורם אוריון.

"אנחנו באמת רוצים לחגוג, כי אנחנו שמחים עדיין להיות כאן אחרי 4 שנים", אמר דניאל שריד, מבעלי המועדון לוואלה! תרבות. "בסופו של דבר, זה עניין זה נורא גדול מבחינתנו – ארבע שנים של פעילות ענפה בטירוף שבמובן מאד עמוק, שינתה משהו בעיר.

"אני יכול להגיד שלא היינו סקטוריאלים, אלא הבאנו גישה של מוזיקה כאמנות, שלהכל יש מקום באותה רמת חשיבות וזה די מדהים", מוסיף שריד. "בעיני, זו אחת התקופות הכי טובות לשוליים, זה קורה בכל בר ובכל מועדון, יש מלא יצירתיות והכל מאד רוחש. לבונטין היא חוד החנית של ההתרחשות הזו".

מועדון לבונטין 7 נפתח לפני 4 שנים, ברקע מלחמת לבנון השנייה. במהלך שנותיו אירח המועדון מאות אירועים, החל מפסטיבלים מקומיים כמו פולקלה ואמנים מחו"ל כמו הבלק ליפס, פרוג אייז, שיו שיו ועוד. בנוסף להיותו מועדון, לבונטין 7 אף שימש כלייבל (לאלבום הבכורה של נערות ריינס, לדוגמה) ובמקום פועל בית קפה לאורך שעות היממה.

בשנתיים האחרונות התמודד המקום, כמו מועדונים אחרים בתל אביב, עם רשויות העירייה בנושא רעש ורישיון עסק, אולם באחרונה שב המקום להתנהל כרגיל, לאחר שקיבל רישיון קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully