וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רדיו 6 של ה-BBC לא ייסגר

עינב שיף

5.7.2010 / 13:53

בניגוד לתוכנית הקיצוץ המקורית של הרדיו שעוררה מחאה רבה, הנהלת ה-BBC צפויה להודיע כי התחנה האהובה תישאר באוויר, עד שיתברר עתיד הרדיו הדיגיטלי במדינה

רדיו 6 של ה-BBC, מתחנות המוזיקה החשובות באנגליה צפויה להישאר באוויר, כך מדווח היום (שני) הטלגרף הבריטי. על פי הדיווח, הנהלת התחנה צפויה להודיע לחבר הנאמנים שלה כי על פי המלצתה, רדיו 6 לא יהיה חלק מהקיצוץ העמוק שמתכנן התאגיד בערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו שלו, בניגוד לתוכנית המקורית.

השארת התחנה בחיים מותנה, על פי הדיווח, בבחינת השתלבות ה-BBC במהפכת הרדיו הדיגיטלי המתוכננת במדינה. "יש לנו שאלות גדולות בנוגע לעתיד הרדיו הדיגיטלי ואחד הדברים שאני מצפה הוא שחבר הנאמנים יגיד שהוא מתסכל על כל העתיד של הרדיו הדיגיטלי", אמר מרק תומפסון, מנהל ה-BBC. "אני מצפה שהוא יגיד 'בואו נדבר על רדיו מסחרי ונוודא שיש לנו תיק עבודות של תחנות רדיו".

עם זאת, בתעשיית התקשורת הבריטית סקפטיים לגבי היתכנות המהפכה הדיגיטלית במדינה. על פי מדיניות ממשלת הלייבור היוצאת, עד 2015 אמורה להסתיים פריסת התחנות הדיגיטליות, אולם בהתחשב שעד אז אמורות כל המכוניות במדינה לעבור המרה מרדיו אנלוגי לדיגיטלי, קשה לראות את התהליך אכן מתממש.

הקמפיין להצלת רדיו 6 כלל פעילות של מוזיקאים רבים, שגדלו על ברכי מורשת התחנה ונחרדו מהאפשרות שתיסגר. בין היוצאים להגנתה היו דיוויד בואי, פרנץ פרדיננד, ג'רביס קוקר ומוזיקאים נוספים שמחו על אובדן משמעותי של זמן אוויר לטובת מוזיקה אלטרנטיבית. "זה לא נחמד שחרב דמוקלס תלויה מעל ראשם של האנשים שעובדים שם", אמר קוקר. "הם צריכים להגיע להחלטה כבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully